Spot s kakaovými řezy od Boomerang Communication pro Seditu sesbíral v květnovém vydání MAM Souboje spotů nejvíce hlasů. Na záda mu dýchal Proud od VCCP Prague pro Plzeňský Prazdroj.
Byl to hlavně souboj dvou spotů. Sedita se spotem od Boomerangu i Proud s reklamou od VCCP Prague získaly oba přes třicet procent všech hlasů. V napínavém přetahování nakonec zvítězil prvně jmenovaný.
Autoři obou spotů i jejich příznivci se mohou těšit na výsledky testů od společnosti Behavio, která je partnerem soutěže. Výsledky najdete ve vydání MAM 24/2025, které vyjde 16. června.
Výsledky květnového kola

Červnový Souboj spotů
Už nyní sbíráme červnové premiérové spoty. Máte novou reklamu? A mohli bychom ji vidět? Kontaktujte nás na e-mailové adrese [email protected], pošlete nám vaši práci a budete zařazeni na užší seznam, z kterého následně redakce MAM vybere účastníky příštího kvalifikačního kola.