Vítězem dubnového Souboje spotů se stala reklama organizace Pod svícnem od Flux Films, která postupuje do výročního turnaje. Na druhém místě se umístil spot Seznam.cz od Triad Prague.
Téměř polovinu hlasů (49,67 %) získal vítěz dubnového klání MAM Souboje spotů. Kampaň na pomoc obětem domácího násilí s Eliškou Křenkovou či Markem Lamborou si u vás vysloužila postup do hlavní fáze naší soutěže.
Na druhém místě se umístil spot Seznam.cz od Triad Prague, který získal 19,61 procenta.
Oba spoty čeká testování společností Behavio, která je partnerem soutěže. Výsledky najdete ve vydání MAM 20/2025, které vyjde 19. května.
Výsledky dubnového kola






Květnový Souboj spotů
Už nyní sbíráme květnové premiérové spoty. Máte novou reklamu? A mohli bychom ji vidět? Kontaktujte nás na e-mailové adrese [email protected], pošlete nám vaši práci a budete zařazeni na užší seznam, z kterého následně redakce MAM vybere účastníky příštího kvalifikačního kola.