Vítězem březnového Souboje spotů se stala reklama Komerční banky od VCCP Prague, která postupuje do výročního turnaje, na druhém místě finišoval spot E.onu rovněž od VCCP Prague.
Vítězný spot Komerční banky zaujal necelých 41 procent všech hlasujících. Druhý E.on pak získal 30 procent. Oba zmíněné spoty nesou rukopis agentury VCCP Prague.
Oba spoty nyní čeká testování společností Behavio, která je partnerem soutěže. Výsledky najdete ve vydání MAM 15/2025, které vyjde 14. dubna.
Výsledky březnového kola








Dubnový Souboj spotů
Už nyní sbíráme dubnové premiérové spoty. Máte novou reklamu? A mohli bychom ji vidět? Kontaktujte nás na e-mailové adrese [email protected], pošlete nám vaši práci a budete zařazeni na užší seznam, z kterého následně redakce MAM vybere účastníky příštího kvalifikačního kola.