Gerety Awards: každý nápad má šanci zazářit, říká kampaň k přihlašování do soutěže

Gerety Awards přijímají přihlášky do soutěže, která reklamy hodnotí ženským pohledem. Ještě je čas na zvýhodněné early birds ceny.

Do 7. března je možné zasílat přihlášky do soutěže Gerety Awards za zvýhodněnou early birds cenu. Standardní termín pro registrace prací je 11. dubna a prodloužený deadline s vyššími poplatky končí 9. května.

Soutěž je pojmenovaná po Frances Gerety, která pro společnost De Beers v roce 1947 vymyslela nejdéle fungující slogan „A diamond is forever“. Soutěž je rovněž nejen vizuálně laděná do podoby diamantu, čehož využívá i kampaň na podporu přihlašování.

Vytvořila ji agentura Inbrax z Chile, která se v kampani ptá: „Co je to nápad?“

„Chtěli jsme dát kampani stejnou eleganci a nadčasový půvab, jaký reprezentuje Frances Gerety. Klíčovým prvkem kampaně je diamant, který je zároveň strůjcem nápadů,“ uvádí spoluzakladatelka a CEO agentury Carolina Pinheiro.

Další ze spoluzakladatelů a kreativní ředitel Inbraxu Pancho González dodává: „Stěžejní myšlenkou kampaně i soutěže je, že ‚kritériem je kreativita‘. Zdůrazňuje, co je v našem byznysu důležité. Podobně, jako kreativitu reprezentuje diamant z trofeje Gerety Awards – je tvrdý, drahý, září.“

Letos bude práce přihlášené do soutěže Gerety Awards posuzovat rekordních 245 porotkyň z 50 zemí. Česko v porotách reprezentují tři dámy. Julia Dovlatova, výkonná kreativní ředitelka VML Prague a pro region EMEA v WPP, je prezidentkou poroty střední a východní Evropy. Jejími členkami jsou také Meredith Kelly, globální šéfka marketingu společnosti Škoda Auto, a Nikola Foktová, kreativní ředitelka Publicis Groupe.

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Cannes Lions 2025
Cannes Lions 2025
Náborové kampaně

MAM Exkluzivně v časopise

Barbora Průša
Julie Hobsbawm
Šárka Hamanová
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
alzaAds_nový web-otvírák - 2025-06-05T135103
tesco_hlavni
buresova_WPPmedia
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
alzaAds_nový web-otvírák - 2025-06-05T135103
tesco_hlavni
buresova_WPPmedia