Reklama
Megaboard

SIMAR spouští kampaň „Dotazník na pohodu“, má zvýšit spokojenost respondentů

V rámci oborové iniciativy v projektu Pro výzkum SIMAR byl spuštěn projekt zaměřený na spokojenost dotazovaných ve výzkumu se snahou o udržení dlouhodobě kvalitních dat.

Kampaň „Dotazník na pohodu“ zahrnuje soubor jednoduchých, avšak klíčových pravidel, která mají pomoci nejen k získání cenných dat, ale také podle vyjádření SIMAR k radosti respondentů. Členské agentury shrnuly své zkušenosti při tvrobě pravidel do šesti doporučení:

  1. Využijte odborníka při tvorbě dotazníku.
  2. Ulehčete lidem odpovídání.
  3. Hlídejte délku dotazování.
  4. Otestujte dotazník před spuštěním.
  5. Vyhodnocujte spokojenost s dotazníkem.
  6. Ukazujte respondentům, proč odpovídali.

Vedle jednostránkového návodného letáku (odkaz na dokument výše v tlačítku Dotazník na pohodu) připravil SIMAR také tříminutové vzdělávací video, dostupné v plné délce i ve zkrácené ochutnávkové verzi.

Proč je to důležité?
Odborníci ve výzkumných agenturách si uvědomují, že pro výzkumný projekt je důležité vytvořit profesionálně navržený dotazovací nástroj. Respondenti věnují výzkumnému projektu svůj čas a energii, a tak je v zájmu všech postupovat co nejefektivněji. „Dotazník na pohodu“ zdůrazňuje společnou odpovědnost klientů a agentur.

Vzdělávací kampaň začala v předvečer mezinárodního Dne ochrany osobních údajů, který připadá na 28. ledna. Jednotlivé agentury se do kampaně zapojí 29. ledna, přičemž každý odborník přispěje něčím unikátním.

Destatero pro výzkum si můžete přečíst v odkaze v obrázku.

Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-03

MAM Exkluzivně v časopise

Jan Patawa, MV ČR
David Klimeš, NFNZ
Domi Alagia, DVTV

MAM Téma čísla

Otvírák na web - Vašek
gaming_rytir_iStock_nový web-otvírák (50)
2025
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále
WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále