Sedativa pro psy na Silvestra nejsou řešením, varuje Helppes s WMC Grey kampaní Jsem psjetej!

Osvětová kampaň neziskovky Helppes a agentury WMC Grey vyzývá k omezení pyrotechniky a radí majitelům psů, jak pomoci mazlíčkům se stresem bez sedativ.

Nezisková organizace Helppes a kreativní agentura WMC Grey představují novou osvětovou kampaň „Jsem psjetej“, která navazuje na úspěšný společný projekt Psohňostroj z minulého roku. Ten vyzýval ke zdrženlivosti při používání pyrotechniky během silvestrovských oslav. Letos se rozhodli zaměřit na problematiku spojenou s podáváním sedativ psům během silvestrovské noci.

Projekt „Jsem psjetej“ varuje nejen před neetickým podáváním sedativ, ale opět apeluje na ohleduplnost vůči našim čtyřnohým kamarádům a omezení používání pyrotechniky. Sedativa pro psy působí po dobu až šesti hodin, během kterých pes stále vnímá a prožívá psychický stres. Na to odkazuje i šestihodinový videoklip, jenž vizuálně reprezentuje strach a stres psů pod vlivem sedativ. Doprovází originální píseň od kapely Hello Marcel.

Vedle zvyšování povědomí o této problematice kampaň poskytuje na webu helppes.cz/jsempsjetej konkrétní rady majitelům psů, jak vhodně minimalizovat stres jejich mazlíčků během novoročních oslav.

„Náš cíl je šířit osvětu o správné péči o psy během silvestrovských oslav. Chceme, aby si lidé uvědomili, že sedativa nejsou řešením. Psi stále vnímají své okolí a jsou prakticky paralyzovaní. Věříme, že projekt ‚Jsem psjetej‘ nám pomůže aktuální situaci změnit,“ uvádí Zuzana Daušová, ředitelka neziskové organizace Helppes.

Kreativní ředitel agentury WMC Grey, David Suda, dodává: „Šestihodinový hudební klip reprezentuje délku silvestrovského tripu, který každý pes pod sedativy prožívá. Chceme tak lidem přiblížit emoce, které ho tímto nekonečným večerem provázejí – strach, úzkost a bezradnost.“

V rámci projektu se zapojilo více než dvacet kreativců, každý z nich přispěl svým osobitým stylem k originalitě celého videa.

Reklama
Reklama
MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Cannes Lions 2025
Cannes Lions 2025
Náborové kampaně

MAM Exkluzivně v časopise

Barbora Průša
Julie Hobsbawm
Šárka Hamanová
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
tesco_hlavni
VML Cannes_nový web otvírák doporučujeme (38)
MAM Souboj spotů červen
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
tesco_hlavni
VML Cannes_nový web otvírák doporučujeme (38)
MAM Souboj spotů červen