Nákupní rádce a cenové srovnávače v devíti zemích sjednocuje Heureka Group novou identitou. V komunikaci bojuje proti rozhodovací paralýze.
Heureka Group aktuálně zastřešuje nákupní rádce a cenové srovnávače v 9 zemích, které dosud vystupovaly pod různými vizuálními styly. „Provozovat různé značky na tolika trzích, kdy každá má svůj jedinečný způsob komunikace a identity, se ukázalo jako dlouhodobě neudržitelné, zejména pokud chceme působit v mezinárodním měřítku. Stále silněji jsme cítili potřebu značky a celkový styl sjednotit a osvěžit,“ vysvětluje důvod změny Jiří Struk, šéf brand marketingu skupiny.
Všechny společnosti patřící do skupiny dostanou nová loga, design a komunikační styl, a to jak pro B2C tak i B2B komunikaci. V novém logu nahrazuje lupu vykřičník jako symbol firmy a celkově jako symbol pozitivní emoce „při hledání správného produktu za skvělou cenu“.
Ke změnám ve stylu komunikace si Heureka Group přizvala agenturu Planetary, sesterskou jednotku McCann Prague. „V mezinárodním výběrovém řízení na novou kreativní agenturu na nás Planetary zapůsobilo unikátní schopností velmi rychlého kreativního procesu,“ vysvětluje výběr agentury Jiří Struk.
Jak vyplynulo z průzkumu společnosti Heureka, pro mnoho uživatelů je zásadní překážkou při nakupování rozhodovací paralýza. Proto Heureka Group přichází s konceptem „Vybírejte úžasně!“ a upozorňuje na to, že poskytuje komplexní informace o produktech, uživatelské recenze a nabídky od renomovaných prodejců, čímž spotřebitelům „jednoduše pomáhá vybrat úžasně“.
„Platforma jakou je Heureka, by se měla posunout dál než jen k reklamě na funkční službu. Měla by být moderní značkou, která u uživatelů vzbuzuje vysokou míru pozitivních emocí a loajality,“ říká ke spolupráci Leo Savage z Planetary a pokračuje: „Kombinací nejlepších zásad pro budování značky a dlouhodobého kreativního konceptu se nám spolu s Heurekou podařilo vytvořit rezonující základ pro celkovou komunikaci. Kampaň ‚Vybírejte úžasně!‘ se zrodila z touhy změnit chování uživatelů ve světě, ve kterém musí spotřebitel každý den dělat mnoho rozhodnutí, což je velmi stresující.“
Heureka Group aktuálně nové reklamy vytvořené s Planetary nasazuje ve všech zemích, ve kterých působí. „Právě nové TV spoty se zabývají rozhodovací paralýzou jako bariérou pro uživatele. Řešením je právě Heureka se svým novým krédem ‚vybírej úžasně‘. Reklamní spoty podpoří v následujících měsících také silná digitální kampaň,“dodává Jiří Struk.