Filip Klor nastupuje do vedení společnosti G fashion Group CE

Z pozice ředitele obchodu a marketingu G fashion Group CE chce Filip Klor přivést na český trh nové módní značky a otevřít první multibrandovou prodejnu.

Na pozici chief commercial and marketing director do společnosti G fashion Group CE nastoupil v říjnu Filip Klor, který přebírá vedení po  Ludvíku Navrátilovi. Jeho cílem bude zlepšení vztahů se stávajícími klienty, přivedení nových módních značek na český a slovenský trh a v neposlední řadě stabilizace a rozvoj společnosti.

G fashion group CE, která má v portfoliu brandy jako Tom Tailor, Liviana Conti, Pierre Cardin či GAP, je sesterskou společností společnosti GPoland, která od roku 1993 rozvíjí polský trh v oblasti módy. „Společnost GPoland zastupuje na polském trhu již více jak 80 světových značek a některé z nich máme v plánu přivést i na český a slovenský trh. Vedle toho máme v hledáčku další světové značky,“ říká Filip Klor a dodává, že cílem je v budoucnu i vytvoření vlastního e-commerce kanálu stejně tak jako otevření první multibrandové prodejny. V současnosti totiž G fashion Group CE obchoduje pouze s B2B klienty.

Filip Klor dříve pracoval pro společnost Vermont Holding, kde byl přes rok ředitelem marketingu a členem představenstva. Mezi lety 2015 a 2016 se také staral o marketing a obchod Hard Rock Cafe. Předtím přes dva roky vedl marketing a PR konzultační společnosti Schaffer & Partners. Velkou část profesního života také strávil v komunikačních agenturách. Působil například jako group account director v Proximity Prague, byl account direktorem Geometry Prague a pracoval též v U&WE Advertising.

Reklama
Reklama
MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Cannes Lions 2025
Cannes Lions 2025
Náborové kampaně

MAM Exkluzivně v časopise

Barbora Průša
Julie Hobsbawm
Šárka Hamanová
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

tesco_hlavni
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
VML Cannes_nový web otvírák doporučujeme (38)
MAM Souboj spotů červen
tesco_hlavni
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
VML Cannes_nový web otvírák doporučujeme (38)
MAM Souboj spotů červen