Novým CEO kosmetické společnosti Givet je Martin Vrána ze Zootu

Nový šéf chce s firmou expandovat z nynějších 27 zemí do zbytku Evropy, USA a na Blízký východ, rozšířit portfolio a ztrojnásobit obrat.

Martin Vrána se stává novým generálním ředitelem společnosti Givet, která v současné době vyrábí dvanáct značek kosmetiky a produktů osobní péče. Bude zodpovědný za rozvoj a růst společnosti. Jeho dlouhodobým cílem je expanze z nynějších 27 zemí do zbytku Evropy a dále do USA a na Blízký východ. Vedle toho plánuje dále inovovat a rozšiřovat produktové portfolio.

„Plánovaná expanze před nás staví řadu nových výzev, kterých se však s našimi zkušenostmi a know-how nebojíme,“ říká Martin Vrána a dodává: „Máme jasnou strategii pro expanzi na nové trhy s našimi unikátními produkty. Cílem pro příští rok bude ztrojnásobení našeho obratu a zároveň zavádění nových značek.“

Vrána byl do letošního července poslední tři roky obchodním ředitelem společnosti Zoot pro střední a východní Evropu a členem dozorčí rady skupiny Digital people. Mezi roky 2018 a 2020 řídil prodeje na Mall TV a před tím tři roky vedl regionální prodeje Netpromotion Group. Je také zakladatelem a šéfem digitální agentury Business Elements MV, zakladatelem Humanitárního sdružení Perspektiva Petra Veselého a spoluzakladatelem a investorem agentury NetVision.

Vrána bude mít na starosti vedle strategického řízení, podpory inovací a růstu také rozšiřování obchodní partnerské prodejní sítě, kde využije svou schopnost orientovat se v rychle se měnící dynamice trhu. Do společnosti mimo jiné přišel s cílem dostat kosmetického výrobce mezi lídry na kosmetickém trhu. Givet v současné době dosahuje obratu čtrnáct milionů eur.    

Reklama
Reklama
MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Cannes Lions 2025
Cannes Lions 2025
Náborové kampaně

MAM Exkluzivně v časopise

Barbora Průša
Julie Hobsbawm
Šárka Hamanová
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
tesco_hlavni
VML Cannes_nový web otvírák doporučujeme (38)
MAM Souboj spotů červen
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
tesco_hlavni
VML Cannes_nový web otvírák doporučujeme (38)
MAM Souboj spotů červen