Nový šéf chce s firmou expandovat z nynějších 27 zemí do zbytku Evropy, USA a na Blízký východ, rozšířit portfolio a ztrojnásobit obrat.
Martin Vrána se stává novým generálním ředitelem společnosti Givet, která v současné době vyrábí dvanáct značek kosmetiky a produktů osobní péče. Bude zodpovědný za rozvoj a růst společnosti. Jeho dlouhodobým cílem je expanze z nynějších 27 zemí do zbytku Evropy a dále do USA a na Blízký východ. Vedle toho plánuje dále inovovat a rozšiřovat produktové portfolio.
„Plánovaná expanze před nás staví řadu nových výzev, kterých se však s našimi zkušenostmi a know-how nebojíme,“ říká Martin Vrána a dodává: „Máme jasnou strategii pro expanzi na nové trhy s našimi unikátními produkty. Cílem pro příští rok bude ztrojnásobení našeho obratu a zároveň zavádění nových značek.“
Vrána byl do letošního července poslední tři roky obchodním ředitelem společnosti Zoot pro střední a východní Evropu a členem dozorčí rady skupiny Digital people. Mezi roky 2018 a 2020 řídil prodeje na Mall TV a před tím tři roky vedl regionální prodeje Netpromotion Group. Je také zakladatelem a šéfem digitální agentury Business Elements MV, zakladatelem Humanitárního sdružení Perspektiva Petra Veselého a spoluzakladatelem a investorem agentury NetVision.
Vrána bude mít na starosti vedle strategického řízení, podpory inovací a růstu také rozšiřování obchodní partnerské prodejní sítě, kde využije svou schopnost orientovat se v rychle se měnící dynamice trhu. Do společnosti mimo jiné přišel s cílem dostat kosmetického výrobce mezi lídry na kosmetickém trhu. Givet v současné době dosahuje obratu čtrnáct milionů eur.