Reklama
Megaboard

Štve mě, že to miluju, vzkazuje Bikero v nové kampani

Český prodejce jízdních kol a cyklistického vybavení se v nové kampani představuje sérií typických situací a zážitků při jízdě na kole. Ve spotu si zahráli zaměstnanci firmy.

Novou kampaň „Štve mě, že to miluju“ uvádí český prodejce jízdních kol a cyklistického vybavení Bikero. Značka se v ní od července představuje sérií typických situací a zážitků při jízdě na kole, které spojuje vášeň pro cyklistiku. Nadčasovou online kampaň v podobě videoklipu, jehož kratší verze bude nasazena i do TV, doplní komunikace na sociálních sítích a v off-line.

V bezmála minutovém spotu, který se natáčel zejména v okolí Hostivařské přehrady v Praze, vystupují sami zaměstnanci Bikero. „S jízdou na kole je to podobné jako s trhem s cyklistickým zbožím. Čeká vás spousta nástrah a není na něm nouze o výzvy a někdy i pády. Přestože nás to občas štve, obojí stále milujeme,“ popisuje ideu kampaně Martin Kudrna, ředitel e-shopu a kamenných prodejen Bikero.

Vedle exteriérů nebo detailních záběrů na tváře cyklistů jsou ve spotu v prostřizích použity také krátké animace popisující s nadsázkou typické jízdní situace. Kampaň bude viditelná i na sociálních sítích a prostřednictvím svého sloganu také na tričkách s potiskem nebo samolepkách a lepicích páskách na doručeném zboží zákazníkům.

„Většina z nás nejsou ‚übersportovci‘, ze kterých stříká testosteron. Nejsme tvrdí jako zubní kámen, akční jako film od Marvelu ani lesklí jako haute couture od Paco Rabanne. Jsme normální. Malí, velcí, tlustí, tencí. A máme to rádi. To je, oč tu běží, přesněji řečeno, oč tu šlape,“ dodávají ke kampani tvůrci Petr Vlasák, Jan Mička a Pavel Hluchý z kreativního sdružení Booomers.

Produkci měla na starosti agentura Czech Promotion, režie se ujal Vít Hradil, autorem ilustrací je Jan Střelec a voiceover kampaně namluvil herec David Matásek.

Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-2025_02

MAM Exkluzivně v časopise

KFC Bukurešť
Klára Poliakov, Lasvit
Štěpán Zub (Mixit) s Adamem Ondrou a Jiřím Procházkou

MAM Téma čísla

gaming_rytir_iStock_nový web-otvírák (50)
2025
Téma Ročenky 2024
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále
WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále