Adidas oslavil a využil Messiho výhru na MS k vytvoření obřího digitálního billboardu, který získal 250 milionů zhlédnutí. Byl to však promyšlený fake, který se ale určitě povedl.
Poté, co Argentina vyhrála mistrovství světa ve fotbale, obletělo sociální sítě zrnité šesti sekundové video s neuvěřitelnou OOH reklamou v v Dubaji. Klip doplněný trhaným zvukem působil dojmem, že někdo z fanoušků natočil neuvěřitelně obrovský 3D billboard. Na něm bylo video „Impossible Rondo“, které spojuje různé edice Messiho z mistrovství světa z let 2006, 2010, 2014, 2018 a 2022 do jedné koláže.
Video ukázalo Dubai Frame, což je 150 metrů vysoký betonový rám. Je to ovšem památník, ne reklamní instalace na OOH. A rozhodně ne s obrazovkou schopnou 3D pohyblivé grafiky. Ve jménu autenticity se ale Adidas rozhodl pro drobný podvod, aby vytvořil nadživotní mediální instalaci hodnou Messiho mýtu.
Krátké video pochází od samotné firmy a dokázalo vygeneroval 100 milionů organických zhlédnutí během dvou dnů, 160 milionů zhlédnutí a 12,5 milionů zapojení na Instagramu, Tiktoku a Twitteru
Paul O’Connor, ředitel komunikace brandu a sportovního marketingu ve společnosti Adidas Mena, uvedl pro The Drum, že plánem bylo mít pro finále vždy silný reaktivní obsah „Před turnajem jsme se rozhodli postavit naše aktivační plány kolem Lionela Messiho a Karima Benzemy. Plánovali jsme udělat neuvěřitelné věci, zvláště kolem Benzemy. Před turnajem nás zlomila zpráva, že Benzema je zraněný O několik dní později Argentina prohrála se Saúdskou Arábií. Nebudu lhát, nebylo to pro nás jenoduché,“ uvedl Paul O’Connor.
„Vždy jsme plánovali aktivaci typu CGI. S CGI můžete být docela agilní. A vy musíte být, protože mezi semifinále a finále je málo času na organizaci věcí. Velká fyzická aktivace může trvat šest až 12 týdnů, takže jsme věděli, že to muselo být digitální.“ A navíc plán počítal s Dubají.
Finální kampaň ale nakonec vypadala skoro úplně jinak. Během turnaje Adidas promítal živé výsledky na atrakci Dubai Eye. A Rondo se mělo objevit tady, nakonec však volba padla na Rám. Společnost CGI Vertex měla dva dny na to, aby video vložila do Frame. Nikita Vantorin, kreativní ředitel specialistů na smíšenou realitu, přiznává, že původně nebyl „zaujatý nápadem na rám“. Trval aůle na vertikální podobě, muselo to být video z noci (tedy po skončení finále), navíc natočené jakoby amatérsky fanouškem z jedoucího auta.