Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Marek Hlavica bude ředitelem Rady pro reklamu

V nové roli Hlavica střídá po patnácti letech Ladislava Šťastného, který se bude věnovat poradenství.

Počínaje lednem 2023 nastoupí na pozici výkonného ředitele Rady pro reklamu někdejší ředitel Asociace komunikačních agentur Marek Hlavica. Střídá tak po patnácti letech Ladislava Šťastného, který se rozhodl ukončit své angažmá a nadále se věnovat jen příležitostnému poradenství.

„Budu Radu pro reklamu posouvat tak, aby odpovídala stále vyšším nárokům, které veřejnost v oblasti etiky na komunikační průmysl klade,“ říká Marek Hlavica, který ve sdružení, jež si klade za cíl bdít nad etikou komerční komunikace, už roky působil. Byl v arbitrážní komisi i ve výkonném výboru Rady.

Reklama
ČEZ

Hlavica byl redaktorem časopisu Mladý svět, následně jeho ředitelem, krátce vedl též marketing v TV Nova. Spoluvlastnil PR agenturu a pracoval jako nezávislý konzultant. Zastával seniorní pozice v komunikaci velkých firem jako Philip Morris, Citibank, ČEZ a Plzeňský Prazdroj. Vybudoval a řídil mezinárodní festival reklamy PIAF. Díky práci ve firmách a pro firmy regulované zákonem a etickými kodexy se v oboru samoregulace pohybuje už více než dvě desítky let. Od června 2016 stál v čele Asociace komunikačních agentur (AKA), kterou vede do konce letošního roku. Od ledna 2023 bude výkonným ředitelem Asociace public relations (APRA), kde střídá Pavlu Mudrochovou.

Rada pro reklamu je sdružením medií, komunikačních agentur, zadavatelů reklamy a profesních asociací, která se řídí Kodexem Rady pro reklamu a závazky vyplývajícími z členství v mezinárodní organizaci EASA. Jeho rozhodnutí nemají právně vymahatelný charakter, ale členové se zavazují dobrovolně se podřizovat rozhodnutím arbitrážní komise, která posuzuje podněty na neetickou reklamu. Obdobné, vysoce respektované sdružení působí na všech evropských trzích.

Reklama
Know
Reklama
MMcite
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

Diana Hlaváčová, Seznam
MAM class prompty Ipsos
Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Effie_novy-web-otvirak (2)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Effie_novy-web-otvirak (2)