Automobilka konsoliduje péči o offline média pod jednu agenturu, iProspect ze sítě Dentsu se postará o 24 evropských trhů včetně Česka a Slovenska.
Agentura iProspect z agenturní sítě Dentsu se díky vítězství ve výběrovém řízení bude starat o offline média značek BMW a Mini. Nově bude zajišťovat strategii, plánování a nákup off-line médií v celé Evropě. Půjde o 24 trhů v regionu EMEA, včetně České republiky, Velké Británie, Španělska, Itálie, Francie, Švédska, Polska a Německa.
BMW Group už s iProspectem spolupracovala na devíti trzích v Evropě. S rozšiřováním nabídky a vstupem na 15 nových trhů má agentura v plánu demonstrovat hodnotu budování značek BMW a Mini založenou na výkonnosti prostřednictvím offline mediálních kanálů. Rovněž bude iProspect úzce spolupracovat s agenturou The Marcom Engine, která má v Evropě pro BMW Group na starosti online média.
„Jsem hrdý na naše dlouhodobé, dekádu trvající partnerství s BMW Group na mnoha evropských trzích a jsem nadšený z rozšíření této spolupráce na nové trhy. Nadšení pro tyto značky a závazek vytvářet měřitelnou obchodní hodnotu prostřednictvím médií jsou nezbytnou součástí našeho úkolu. Těšíme se, že budeme moci přinést progresivnější myšlení, hluboké znalosti zákazníků a vysoce kooperativní model služeb, které pomohou společnostem BMW a Mini posunout jejich podnikání kupředu,“ uvedl Thomas Le Thierry, EMEA CEO pro media v Dentsu International.