Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Skupina BMW si na média vybrala iProspect

Automobilka konsoliduje péči o offline média pod jednu agenturu, iProspect ze sítě Dentsu se postará o 24 evropských trhů včetně Česka a Slovenska.

Agentura iProspect z agenturní sítě Dentsu se díky vítězství ve výběrovém řízení bude starat o offline média značek BMW a Mini. Nově bude zajišťovat strategii, plánování a nákup off-line médií v celé Evropě. Půjde o 24 trhů v regionu EMEA, včetně České republiky, Velké Británie, Španělska, Itálie, Francie, Švédska, Polska a Německa.

BMW Group už s iProspectem spolupracovala na devíti trzích v Evropě. S rozšiřováním nabídky a vstupem na 15 nových trhů má agentura v plánu demonstrovat hodnotu budování značek BMW a Mini založenou na výkonnosti prostřednictvím offline mediálních kanálů. Rovněž bude iProspect úzce spolupracovat s agenturou The Marcom Engine, která má v Evropě pro BMW Group na starosti online média.

Reklama
ČEZ

„Jsem hrdý na naše dlouhodobé, dekádu trvající partnerství s BMW Group na mnoha evropských trzích a jsem nadšený z rozšíření této spolupráce na nové trhy. Nadšení pro tyto značky a závazek vytvářet měřitelnou obchodní hodnotu prostřednictvím médií jsou nezbytnou součástí našeho úkolu. Těšíme se, že budeme moci přinést progresivnější myšlení, hluboké znalosti zákazníků a vysoce kooperativní model služeb, které pomohou společnostem BMW a Mini posunout jejich podnikání kupředu,“ uvedl Thomas Le Thierry, EMEA CEO pro media v Dentsu International.

Reklama
Know
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Michaela Suráková, Atmedia
Jan Michálek v podcastu Hype-Cast
Vánoční nákupy

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)