Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Mezi džusy inzeruje nejvíce Hello

V ceníkových cenách dala značka Hello na reklamu necelých 27 milionů, ukazuje monitoring Ad Intel od Nielsen Admosphere.

Agentura Nielsen Admosphere se ve svém pravidelném monitoringu reklamy Ad Intel zaměřila na segment džusů a nektarů. V pětici v inzerci nejaktivnějších značek se nejvýše umístil brand Hello spadající pod Linea Nivnice.

Hello v období od ledna do srpna letošního roku dal na reklamu takřka 26,7 milionu korun v ceníkových cenách. Nejedná se sice o konečné částky, nejsou v nich započítány slevy a podobně, ukazují se tím ale trendy vývoje na trhu.

Reklama
Abovalve

V segmentu džusů je podle monitoringu situace vyrovnanější než například v segmentu energetických nápojů, kterému s velkým odstupem kraluje Red Bull. V případě džusů je druhá značka v pořadí – Capri-Sun spadající pod Vitar. Ta do inzerce za prvních osm měsíců roku podle ceníkových cen dala lehce přes 23,6 milionu korun a od prvního brandu Hallo ji tak dělí zhruba tři miliony korun.

Na druhou stranu ani všech pět nejaktivnějších značek džusů dohromady nedosáhne na inzertní výdaje zmiňovaného Red Bullu. Ten dal za prvních sedm měsíců v ceníkových cenách na reklamu takřka 89 milionů korun.

Picture of Jakub Křešnička

Jakub Křešnička

O ekonomice píše přes deset let, prošel redakcemi týdeníků Ekonom, Euro a Týden, kde byl mimo jiné zodpovědný za každoroční speciál 111 nejbohatších Čechů a Slováků. V Marketing & Media se věnuje převážně kreativitě, reklamě, agenturám či B2B.
Reklama
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
Know
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-48

MAM Exkluzivně v časopise

LiDay 2024
Tomáš Houska, ČOV
bardy_peter

MAM Téma čísla

iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Forum Media_novy-web-otvirak (6)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)