V ceníkových cenách dala značka Hello na reklamu necelých 27 milionů, ukazuje monitoring Ad Intel od Nielsen Admosphere.
Agentura Nielsen Admosphere se ve svém pravidelném monitoringu reklamy Ad Intel zaměřila na segment džusů a nektarů. V pětici v inzerci nejaktivnějších značek se nejvýše umístil brand Hello spadající pod Linea Nivnice.
Hello v období od ledna do srpna letošního roku dal na reklamu takřka 26,7 milionu korun v ceníkových cenách. Nejedná se sice o konečné částky, nejsou v nich započítány slevy a podobně, ukazují se tím ale trendy vývoje na trhu.
V segmentu džusů je podle monitoringu situace vyrovnanější než například v segmentu energetických nápojů, kterému s velkým odstupem kraluje Red Bull. V případě džusů je druhá značka v pořadí – Capri-Sun spadající pod Vitar. Ta do inzerce za prvních osm měsíců roku podle ceníkových cen dala lehce přes 23,6 milionu korun a od prvního brandu Hallo ji tak dělí zhruba tři miliony korun.
Na druhou stranu ani všech pět nejaktivnějších značek džusů dohromady nedosáhne na inzertní výdaje zmiňovaného Red Bullu. Ten dal za prvních sedm měsíců v ceníkových cenách na reklamu takřka 89 milionů korun.