Marek Dvořák přijal výzvu v bankovním sektoru, Klára Blažková bude po šesti letech v marketingu Alzy oddělení řídit.
Marketingové oddělení největšího českého e-shopu Alza.cz vedl Marek Dvořák od srpna loňského roku. Tehdy přestoupil z pivovarů Asahi a nahradil Jana Sadílka, který nyní vede portál Aukro.cz. Dvořák po čtrnácti měsících s mimozemšťanem Alzákem „přistál“ opět na zemi, přešel do bankovního sektoru a nastoupil na pozici šéfa marketingu skupiny Trinity Bank a FCM Bank.
„Díky za zkušenost, která přichází jednou za život. Díky za to, že jste mé lenivější části připomněli, že se nic nevyrovná tomu vyhrnout rukávy a něco dělat. Díky za inspiraci v tom, jak technologie a sdílení vědomostí může změnit celou hru,“ uvedl Dvořák v oznámení na sociální síti LinkedIn. Dodal, že se se těší na příležitosti a výzvy na novém působišti. „Je před námi hodně práce, ale nemůžu se dočkat, že se v marketingu budou odrážet skvělé produkty a zkušenosti nabízené novými stávajícím klientům,“ napsal.
Dvořák také dodal, že se nemůže dočkat vánoční kampaně Alzy, popřál též štěstí jeho nástupkyni Kláře Blažkové.
Klára Blažková, nová CMO Alzy, v jejím marketingovém oddělení pracuje přes šest let. Nastupovala v říjnu 2016 jako junior manažerka marketingových kampaní a vypracovala se přes pozice manažerky kampaní, manažerky marketingové divize a ředitelky marketingové strategie. Mezi loňským červnem a prosincem byla též prozatímní ředitelkou marketingu.
Před nástupem do Alzy pracovala přes čtyři roky v marketingové komunikaci společnosti Danfoss Drives.