Dvořák přešel do Trinity Bank, řízení marketingu v Alze převzala Blažková

Marek Dvořák přijal výzvu v bankovním sektoru, Klára Blažková bude po šesti letech v marketingu Alzy oddělení řídit.

Marketingové oddělení největšího českého e-shopu Alza.cz vedl Marek Dvořák od srpna loňského roku. Tehdy přestoupil z pivovarů Asahi a nahradil Jana Sadílka, který nyní vede portál Aukro.cz. Dvořák po čtrnácti měsících s mimozemšťanem Alzákem „přistál“ opět na zemi, přešel do bankovního sektoru a nastoupil na pozici šéfa marketingu skupiny Trinity Bank a FCM Bank.

„Díky za zkušenost, která přichází jednou za život. Díky za to, že jste mé lenivější části připomněli, že se nic nevyrovná tomu vyhrnout rukávy a něco dělat. Díky za inspiraci v tom, jak technologie a sdílení vědomostí může změnit celou hru,“ uvedl Dvořák v oznámení na sociální síti LinkedIn. Dodal, že se se těší na příležitosti a výzvy na novém působišti. „Je před námi hodně práce, ale nemůžu se dočkat, že se v marketingu budou odrážet skvělé produkty a zkušenosti nabízené novými stávajícím klientům,“ napsal.

Dvořák také dodal, že se nemůže dočkat vánoční kampaně Alzy, popřál též štěstí jeho nástupkyni Kláře Blažkové.

Klára Blažková, nová CMO Alzy, v jejím marketingovém oddělení pracuje přes šest let. Nastupovala v říjnu 2016 jako junior manažerka marketingových kampaní a vypracovala se přes pozice manažerky kampaní, manažerky marketingové divize a ředitelky marketingové strategie. Mezi loňským červnem a prosincem byla též prozatímní ředitelkou marketingu.

Před nástupem do Alzy pracovala přes čtyři roky v marketingové komunikaci společnosti Danfoss Drives.

Reklama
Reklama
MAM_SOME_800x1068_cover-2025-28

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-28

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Pivo Proud, Beats for Love
Cannes Lions 2025
Cannes Lions 2025

MAM Exkluzivně v časopise

Rostislav Čítek
Cadbury Flake reklama
SK Slavia Praha dresy
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

tesco_hlavni
VML Cannes_nový web otvírák doporučujeme (38)
MAM Souboj spotů červen
nový web-otvírák - 2025-07-02T144345
tesco_hlavni
VML Cannes_nový web otvírák doporučujeme (38)
MAM Souboj spotů červen
nový web-otvírák - 2025-07-02T144345