Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

V segmentu čerpacích stanic je nejsilnějším zadavatelem Orlen Unipetrol

Oproti konkurenci dává na inzerci v ceníkových cenách téměř osminásobek, ukazuje pravidelný přehled Nielsen Admosphere.

Výzkumná agentura Nielsen Admosphere připravila v rámci svého měsíčního seriálu krátkých zpráv z monitoringu reklamy Ad Intel přehled nejsilnějších zadavatelů reklamy v segmentu čerpacích stanic a rafinovaných ropných produktů.

Za období od ledna do července včetně prvenství zaujal řetězec Orlen Unipetrol, který investoval do reklamy v ceníkové hodnotě blížící se 89,7 milionu korun. To je zhruba osminásobek oproti konkurenčním brandům Shell a MOL .

Reklama
Know

Ačkoli ceníková hodnota inzerce nepředstavuje čisté investice do reklamy, kde je třeba počítat se slevami či bartery, zachycuje ale vývoj a trendy současného reklamního trhu.
Monitoring reklamy Ad Intel společnosti Nielsen Admosphere přináší ucelený a strukturovaný přehled o tuzemské reklamě napříč celou mediální sférou. V České republice funguje již od roku 2010.

Reklama
Reklama
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
Michaela Suráková, Atmedia
Jan Michálek v podcastu Hype-Cast

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)