Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

V Golden Drum hájí české barvy Leo Burnett, slovenské Triad a Effe

Kreativní soutěž Golden Drum zveřejnila shortlist prací, které se dostaly do finále jejího 27. ročníku. Vítěze představí 23. září.

Ze zhruba tisícovky přihlášek z 24 zemí vybralo 55 porotců 27. ročníku kreativní soutěže Golden Drum finalisty. Podle pařadatelů přišlo nejvíce přihlášek z Ukrajiny, Polska, Slovenska a Maďarska. Na shortlistu se objevily české i slovenské agentury.

České barvy hájí agentura Leo Burnett Prague s kampaní pro společnost Sodexo a její zaměstnanecké benefity Flexi Pass. Má tři nominace v kategorii Print – Health, Beauty & Wellness a dvě v kategorii Design – Posters.

Reklama
ČEZ

Kampaň bojuje s workaholismem a syndromem vyhoření tím, že upozorňuje na události z života mimo práci, které by člověka neměly míjet. Na potřebu rovnováhy mezi pracovním a soukromým životem odkazuje vizuály přeplněných pracovních kalendářů, z jejichž záznamů se skládají obrázky tykájící se dětí, Vánoc či dovolené na pláži. Sodexo tím upozorňuje na nabízené benefity, týkající se podpory v péči o děti, programy pro wellness či concierge servis.

Pět nominací v kategorii Industry Craft – Photography, pak má slovenská agentura Effe Bratislava s kampaní pro pivovar Kaltenecker.

Malému craftovému pivovaru chtěla agentura pomoci vyniknout na přeplněném trhu kampaní, která ukáže jeho chuť. Projekt ji vizualizuje fotografiemi vytvořenými s pomocí mikroskopu, které ukazují krystalizované pivo.

Do shortlistu se v kategorii Industry Craft – Typography probojovala i agentura Triad Slovakia s projektem pro VÚB banku. Ta se ve spolupráci se slovenskou pobočkou Světového fondu na ochranu přírody rozhodla přispět ke zlepšení budoucnosti včel ohrožených změnou klimatu.

Pro kampaň vznikl speciální font, který byl odlit z vosku, částečně rozpuštěn (aby se ještě zdůraznilo upozornění na klimatickou krizi) a naskenován do počítače. Tak ve spolupráci s typografem Ondrejem Jóbem vznikl plně funkční digitální font. Ten se stal centrální součástí kampaně „Fontraising“, přispěvatelé písmo získávali k použití stejně jako vizuály kampaně, kterými mohli dál pomoci.

Vyhlášení vítězů bude součástí festivalu kreativity Golden Drum s tématem Rebuilding Lost Connection, který začíná v chorvatském městě Rovinj ve čtvrtek 22. září. Slavnostní gala s rozdáním cen proběhne v pátek 23. září, jeho partnerem je Mastercard. Představí se i vítěz soutěže Young Drummers, a rozděleny budou i tituly pro nejlepší agentury roku.

Reklama
MMcite
Reklama
Know
Reklama
Know
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

Diana Hlaváčová, Seznam
MAM class prompty Ipsos
Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
SedímvKlidu
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
SedímvKlidu