Sedmý ročník akce, za níž stojí Lukáš Sedláček, má nový vizuální styl od B&T, která je rovněž partnerem události. Týden inovací proběhne 10. října v Cubex centru.
Pro letošní, v pořadí už sedmý ročník Týdne inovací, se jeho zakladatel Lukáš Sedláček rozhodl pro radikální změnu komunikace. „Inovace nejsou o zachování statu quo, ale o neustále nových přístupech, jak měnit realitu kolem nás. K tomu je zapotřebí hravost a kreativita – proto jsem se rozhodl pro zcela nové pojetí letošního ročníku, stejně jako naší identity,“ uvedl Sedláček.
Na novém vizuálním stylu Týden inovací spolupracoval s agenturou B&T, která už spolupracovala například s Rohlik.cz, Lentiamo nebo Centropolem. Týmy agentury i Týdne inovací se hned od začátku shodly na tom, že jak ve vizuálním stylu, tak i v samotném konceptu vsadí na optimismus. Z něj pak vykrystalizoval vítězný koncept nazvaný Svět ještě nekončí.
„Chtěli jsme lidem připomenout, že i v těch nejtěžších časech jsme se mohli vždy spolehnout na jednu věc: lidskou schopnost přizpůsobit se a inovovat. Bez ní bychom tu už dávno nebyli. A v dnešní době – víc než kdy jindy za posledních několik desítek let – je dobré na to myslet. A nemít z budoucnosti takový strach. Dokud inovujeme, svět ještě nekončí,“ přiblížil myšlenku konceptu kreativní ředitel B&T, Ondřej Peša.
Pro konferenci dodala agentura celkem tři klíčové vizuály, nové logo a základní vizuální identitu. Zároveň vytvořila grafické i textové podklady pro všechny fáze kampaně. Samotná konference se uskuteční 10. října 2022 v pražském Cubex Centru.