Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Pickerly má posily na média. Přichází Typlt a Stibůrková

Pražská agentura Pickerly ohlásila posily v mediálním týmu. Pozici Head of Digital Advertising zastává Jiří Typlt. Na pozici Media & Publisher Direct Channel Manager přichází Lucie Stibůrková.

„V Pickerly se upřímně těším na nové příležitosti a výzvy. Jednou z nich je rozvoj vlastního nástroje Adgrader využívající souboru algoritmů pracujících s přesvědčivostí uživatele napříč reklamními platformami, od Google Ads přes Facebook až po Criteo, a pomáhající vyhodnotit skutečnou přidanou hodnotu online reklamy,” říká šéf digitální reklamy Pickerly.

Jiří Typlt se poprvé setkal se systémy pro nákup reklamy na internetu už v roce 2009. Od té doby pracoval jako freelancer i na straně agentur v roli specialisty a později v roli projektového manažera. Poslední dva roky pracoval jako senior project manager pro značky Nordic Telecom, BMW či Invelt.

Reklama
Know

„Jirka je pro naše klienty zárukou včasného testování novinek v reklamních platformách a důkladného vyhodnocení jejich přínosu pro jejich byznys,“ říká Martin Peška, zakladatel agentury, která spravuje kampaně pro své klienty v Evropě i Americe v reklamních nástrojích od Google Ads přes Facebook, Twitter až po Tik Tok, Pinterest Ads či Reddit Ads.

Lucie Stibůrková má čtyřletou praxi v marketingu, kdy pracovala na kampaních pro nábytkářský řetězec XXX Lutz, optiku Grand Optical, český fintechový startup Twisto, nebo potravinářské značky Bonavita, Hamé a Viči. Marketing studovala na zahraničních univerzitách. Bakalářské studium absolvovala na University of Liverpool, magisterský titul v oboru Strategic Marketing and Consulting získala na University of Birmingham. V Pickerly se bude vedle digitálních projektů starat o plánování, nákup a vyhodnocení offline médií.

„Většině klientů pomáháme dobít nové trhy. Mým úkolem pro nejbližší měsíce je hledání nových příležitostí a partnerství zejména na polském, maďarském, rumunském a srbském trhu, kam aktuálně expanduje nejvíc klientů,” říká Stibůrková v nové pozici Media & Publisher Direct Channel Managera pražské agentury. 

Reklama
ČEZ
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
Michaela Suráková, Atmedia
Jan Michálek v podcastu Hype-Cast

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)