Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Kosmická společnost TRL Space má vizuální identitu od studia B tým

Firma z českého kosmického průmyslu, společnost TRL Space vedená Petrem Kapounem, chce nepřehlédnutelnými vizuály zaujmout i pobavit.

Měnit přemýšlení. Vybočit z kurzu. Odlišit se. Překvapit. To byly klíčové pojmy pro komunikační koncept nové vesmírné firmy TRL Space. Strategií značky je zásadně se vymezit, přemýšlet nad každým komunikačním kanálem a všemi prvky jinak než ostatní. Fascinovat klienty precizním zpracováním nejen produktů samotných, ale i obalů, ve kterých putují. Zároveň má pobavit a inspirovat. Vizuálni identitu značky vytvořilo brněnské brandingové studio B tým.

Tvůrci značky považovali za důležité vyhnout se všem klišé objevujícím se v identitách firem z kosmického průmyslu. Ať už to byly orbity v logu nebo záběry na planetu Zemi nejen na titulkách webů.

Reklama
ČEZ

„Začali jsme si říkat… O čem to celé je? O cestě nahoru! O vzestupu! O růstu příležitostí skrze neprobádaný vesmír! Rýsovala se tak jednoduchá, ale silná myšlenka. Dostat do loga ikonickou šipku vzhůru. Neměla by však být obyčejná, možná spíše trochu sci-fi. Nakonec vychází z futuristického jedinečného fontu, který vévodí celé vizuální identitě,“ uvedl designér Radoslav Cichý ze studia B tým.

Identita je také výrazná svou žluto-černou barevností se specifickým tónem žluté, který není běžný v prostoru nebo v on-line reklamě. Vznikly také dvoubarevné, minimalistické a abstraktní koláže a fotomontáže umožňující ilustrovat jakýkoliv projekt a vizi společnosti. Brand se zároveň vtipně propisuje do všech firemních prostorů a do neobvyklého merche.

Pro B tým to nebyla jediná zakázka z kosmického průmyslu. Již má za sebou návrh vizuální identity a kampaně společnosti SAB Aerospace a v současnosti spolupracuje na nové prezentaci s tvůrci inteligentního softwaru pro vedení družic a dalších vesmírných misí.

Reklama
Know
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

LiDay 2024
Tomáš Houska, ČOV
bardy_peter

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)