Spotřebitele chce naučit efektivnějšímu zacházení s financemi, obchodníkům pomůže s růstem i expanzí.
Počínaje dneškem tak mohou čeští zákazníci u vybraných maloobchodních partnerů a prostřednictvím online aplikace Klarna využívat službu „Pay in 3“. Ta jim umožní efektivně a přehledně spravovat finance a nákupy a šetřit čas. Možnost flexibilních plateb společnosti Klarna již využívá více než 450 tisíc maloobchodních partnerů na celém světě. V České republice se mezi první partnery zařadily společnosti H&M, síť lékáren Pilulka či český Footshop.
„Díky bezúročné službě Pay in 3, kterou Klarna nabízí, nově českým zákazníkům poskytneme možnost jednoduché platby na jedno kliknutí, která jim umožní nakupovat flexibilněji a s větší jistotou. Kromě samotné platby umožňuje aplikace Klarna nakupujícím bezproblémově sledovat vlastní objednávky, postarat se o vrácení zboží a kontrolovat svůj rozpočet, čímž zefektivňuje celý nákupní proces,” říká Sebastian Siemiatkowski, CEO a spoluzakladatel společnosti Klarna.
Díky službě Pay in 3 mohou zákazníci, kteří si při nákupu na e-shopech vybraných partnerských prodejců tuto službu zvolí, rozdělit svůj nákup do tří bezúročných plateb hrazených každých 30 dní od nákupu. Zákazníci si tak mohou své náklady na nákup rovnoměrně rozložit a výrobek obdržet dříve, než zaplatí celkovou částku.
Podobně rozdělení platby u těchto partnerů funguje přímo skrz aplikaci Klarna. Ta má celosvětově již více než 23 milionů aktivních uživatelů měsíčně a nabízí širokou řadu funkcí, které zákazníkům usnadňují a zpříjemňují nákupní proces. Zákazníci s ní mohou sledovat veškeré platby, spravovat své objednávky a udržovat si přehled nad financemi. Aplikace jim přináší nabídky od oblíbených značek, uchovává věrnostní karty a zároveň umožňuje zodpovědnější nakupování díky zobrazení uhlíkové stopy, která za jejich nákupy stojí
Možnost rozložení platby na tři splátky pomůže také českým obchodníkům, kterým díky významnému usnadnění nákupního procesu a zlepšení zákaznické zkušenosti přinese nové zákazníky. Reprezentativní výzkum společnosti Klarna, jehož se účastnilo více než tisíc českých spotřebitelů, ukázal že 70 procent zákazníků vnímá možnost rozdělení online nákupů na bezúročné měsíční platby jakou užitečnou. Téměř polovina respondentů dále uvedla, že by nákup v obchodě, který tuto variantu nabízí, preferovala nad jiným. Je tedy patrné, že implementace nástroje Klarna má potenciál zvýšit konverzi i četnost nákupů. Kromě platebních služeb společnost Klarna svým maloobchodním partnerům nabízí také marketingové služby, díky nimž pomáhá partnerům oslovit a udržet si zákazníky.
„Nabídka flexibilních plateb, které zákazníkům umožňují rozložení nákladů na nákup i vyzkoušení zboží ještě před samotnou transakcí, je zejména pro prodejce módy, jako je Footshop, silnou konkurenční výhodou. Služby, jako je Pay in 3 společnosti Klarna, nám mohou pomoci uspokojit rychle se vyvíjející požadavky zákazníků. Díky výhodnému balíčku marketingových služeb a dosahu k více než 150 milionům zákazníků, který Klarna nabízí, je tak pro nás ideálním partnerem pro expanzi na evropských trzích,” komentuje Peter Hajduček, CEO Footshop.cz.