Hitrádia představila podzimní novinky

Stanice skupiny Media Bohemia odstartují novou ranní show, centrální víkendové vysílání, navážou na úspěšný jarní projekt Hudební šampionát a oživí projekt City Live.

Hitrádia, patřící do mediální skupiny Media Bohemia, přináší na podzim řadu novinek. Nabídnou například novou late morning show s názvem Srdcovky. Nový jednotící programový prvek koresponduje s dlouhodobou hudební strategií Hitrádií, kterou mají stanice definovanou v claimu Máme srdce, které hraje.

„Late morning show, tedy hodina, která navazuje na ranní show a uvádí dopoledne, je velmi obtížná. Forma poslechu se mění z aktivní na pasivní, část posluchačů ještě chce aktivní zábavu a část už ne, my navíc z centrálního vysílání přecházíme do regionálního. Srdcovky jsou cestou, jak vyřešit všechny tyto výzvy,“ uvedl programový ředitel sítě Hitrádií Michal Merenda.

Pořad počítá i s interaktivitou v on-air vysílání i přes sociální sítě jednotlivých regionálních rádií. „Srdcovky jsou tak produktem, který byť bude centrální a obchodně snadno uchopitelný, tak je založen na regionálním pojetí vysílání, regionálních vzpomínkách a reáliích a nabízí jednotlivým stanicím určitou míru autonomie. A to je cesta, kterou chceme s Hitrádii do budoucna jít,“ doplnil Merenda.

Od začátku září nastoupila do vysílání na centrální víkend moderátorka Leona Gyöngyösi, která přichází z regionálního Hitrádia North Music. Nahrazuje ve vysílání Michala Knejpa, který se přesouvá do odpolední show Hitrádia City 93,7 FM a stane se tak hlavní mužskou tváří metropolitní stanice. „Oba posuny mají přinést posílení poslechovosti v daných časech. Navíc zde můžeme vidět, že díky kapacitám v regionech se dá skvěle naplňovat i centrální vysílání,“ řekl Merenda.

Od 3. října odstartují večerní hudební speciály a jejich hlavní moderátorskou tváří bude populární moderátor Michal Klein. V týdnu se budou speciály vysílat od 19:00 do 22:00, o víkendu začnou již o hodinu dříve. Začátkem týdne dostane prostor klidnější pop, v průběhu týdne mix 80. a 90. let a milénia, v závěru týdne pak klubová muzika. „Rádi bychom pomocí speciálů ukázali našim posluchačům, jak rozmanitý playlist na Hitrádiích najdou,“ uvedl Merenda.

Hitrádia také oživí projekt City Live a na státní svátek 28. září připraví pro posluchače speciální podvečerní vysílání s Ewou Farnou. Ta by měla se svým akustickým koncertem vystoupit na střeše pražské Lucerny. Na všech Hitrádiích pak zazní živé vystoupení a rozhovor s populární zpěvačkou.

Začátkem října také Hitrádia zopakují jarní programový speciál Hudební šampionát, který se osvědčil nejen po stránce poslechovosti, ale také po stránce obchodní.

Reklama
Reklama
MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Cannes Lions 2025
Cannes Lions 2025
Náborové kampaně

MAM Exkluzivně v časopise

Barbora Průša
Julie Hobsbawm
Šárka Hamanová
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

tesco_hlavni
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
VML Cannes_nový web otvírák doporučujeme (38)
MAM Souboj spotů červen
tesco_hlavni
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
VML Cannes_nový web otvírák doporučujeme (38)
MAM Souboj spotů červen