Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Hitrádia představila podzimní novinky

Stanice skupiny Media Bohemia odstartují novou ranní show, centrální víkendové vysílání, navážou na úspěšný jarní projekt Hudební šampionát a oživí projekt City Live.

Hitrádia, patřící do mediální skupiny Media Bohemia, přináší na podzim řadu novinek. Nabídnou například novou late morning show s názvem Srdcovky. Nový jednotící programový prvek koresponduje s dlouhodobou hudební strategií Hitrádií, kterou mají stanice definovanou v claimu Máme srdce, které hraje.

„Late morning show, tedy hodina, která navazuje na ranní show a uvádí dopoledne, je velmi obtížná. Forma poslechu se mění z aktivní na pasivní, část posluchačů ještě chce aktivní zábavu a část už ne, my navíc z centrálního vysílání přecházíme do regionálního. Srdcovky jsou cestou, jak vyřešit všechny tyto výzvy,“ uvedl programový ředitel sítě Hitrádií Michal Merenda.

Reklama
ČEZ

Pořad počítá i s interaktivitou v on-air vysílání i přes sociální sítě jednotlivých regionálních rádií. „Srdcovky jsou tak produktem, který byť bude centrální a obchodně snadno uchopitelný, tak je založen na regionálním pojetí vysílání, regionálních vzpomínkách a reáliích a nabízí jednotlivým stanicím určitou míru autonomie. A to je cesta, kterou chceme s Hitrádii do budoucna jít,“ doplnil Merenda.

Od začátku září nastoupila do vysílání na centrální víkend moderátorka Leona Gyöngyösi, která přichází z regionálního Hitrádia North Music. Nahrazuje ve vysílání Michala Knejpa, který se přesouvá do odpolední show Hitrádia City 93,7 FM a stane se tak hlavní mužskou tváří metropolitní stanice. „Oba posuny mají přinést posílení poslechovosti v daných časech. Navíc zde můžeme vidět, že díky kapacitám v regionech se dá skvěle naplňovat i centrální vysílání,“ řekl Merenda.

Od 3. října odstartují večerní hudební speciály a jejich hlavní moderátorskou tváří bude populární moderátor Michal Klein. V týdnu se budou speciály vysílat od 19:00 do 22:00, o víkendu začnou již o hodinu dříve. Začátkem týdne dostane prostor klidnější pop, v průběhu týdne mix 80. a 90. let a milénia, v závěru týdne pak klubová muzika. „Rádi bychom pomocí speciálů ukázali našim posluchačům, jak rozmanitý playlist na Hitrádiích najdou,“ uvedl Merenda.

Hitrádia také oživí projekt City Live a na státní svátek 28. září připraví pro posluchače speciální podvečerní vysílání s Ewou Farnou. Ta by měla se svým akustickým koncertem vystoupit na střeše pražské Lucerny. Na všech Hitrádiích pak zazní živé vystoupení a rozhovor s populární zpěvačkou.

Začátkem října také Hitrádia zopakují jarní programový speciál Hudební šampionát, který se osvědčil nejen po stránce poslechovosti, ale také po stránce obchodní.

Reklama
Know
Reklama
Reklama
Know
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
Michaela Suráková, Atmedia
Jan Michálek v podcastu Hype-Cast

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)