Agenturou roku je po druhé za sebou McCann Prague. Klientem roku se stala Komerční banka.
Jubilejní dvacátý ročník soutěže, kterou pořádá Asociace direct marketingu, e-commerce a zásilkového obchodu (ADMEZ), ocenil jako nejlepší agenturu McCann Prague, již podruhé za sebou. Zvítězila ve dvou kategoriích a přidala dvě stříbra a bronz, stejně jako hlavní cenu Grand Prix za projekt 13 minut, který vytvořila pro Českou asociaci pojišťoven (s BESIP a Policií ČR). Projekt vznikl ve spolupráci s agenturami z domu McCann – Renegadz s Hero & Outlaw, která ocenění za Grand Prix Projekt roku přebírala stejný večer na soutěži Zlatý středník.
Klientem letošního ročníku IMC Czech Awards je Komerční banka. Ta získala celkem pět ocenění s agenturou Momentum ze skupiny McCann, čtyři ceny včetně dvou zlatých byly za projekt Bankovní e-gaming láme rekordy (společně s Mastercard).
V kategorii Budování značky opět uspěla Momentum s projektem To nejlepší ze sousedství pro Státní zemědělský intervenční fond. Jako nejlepší Retail koncept byl oceněn Moris Design za koncept prodejen Super zoo pro Super Pet.
IMC Czech Awards během slavnostního večera rozdělil celkem 28 trofejí.