Na shortlist se poprvé dostalo více slovenských kampaní v čele s nejúspěšnější agenturou Wavemaker. Ze zadavatelů se dařilo McDonald’s ČR, Slovenská sporitelňa, ŠkodaAuto, Wolt Česko.
V soutěži Flema Media Awards, která oceňuje inovátorský a kreativní přístup v mediálním plánování, postoupilo z 53 přihlášených projektů mezi finalisty 22 kampaní v 11 kategoriích. K nim se počítá ještě speciální kategorie Nejodvážnější počin, vyhlášen bude i Inovativní autor, Inovativní zadavatel a Grand Prix.
Nejvíce kampaní – tři – má na shortlistu slovenská agentura Wavemaker. Po dvou pak agentury MetroZoom, Socialists, This is Locco, Follow Bubble s MSL, Elite / Monday Lovers či Triad Advertising a PHD. Ze zadavatelů se nejvíce dařilo společnostem McDonald’s ČR, Slovenská sporitelňa, Škoda Auto, Wolt Česko.
„Letošní ročník je výjimečný. Poprvé je na shortlistu víc kampaní ze Slovenska než z Česka. Zároveň byl tento shortlist vybrán rekordním počtem porotců, kteří se kdy v prvním kole poroty zapojili,“ uvedl Hynek Cimoradský, řídící partner pořádající společnosti Flemedia. Práce hodnotilo 97 odborníků v oblasti mediálního plánování a marketingové komunikace z řad zadavatelů, médií a reklamních i mediálních agentur.
Vítěze vybere odborná porota na svém setkání 21. září. Vyhlášení výsledků soutěže proběhne 20. října na slavnostním galavečeru v Divadle X10 v Praze
Níže si projděte seznam finalistů podle jednotlivých kategorií. Na nominované kampaně se můžete podívat zde.