Stejně jako v roce 2020 založená gamingová DDB FTW, bude na módní inovace zaměřená DDB Fresh řízena z Prahy pod vedením Darka Silajdžiće.
Agentura DDB Europe dnes oznámila spuštění DDB Fresh, první agentury na světě, která přináší módní inovace pro značky z nemódních odvětví. Věnuje se tvorbě specializovaných produktů a kampaní, které vytvářejí významné kulturní momenty a udržitelná řešení, a to prostřednictvím kombinace módy, funkčnosti a technologií.
Tým agentury tvoří specialisté na módu a produktové inovace. Přinášejí s sebou zkušenosti s prací v oblastech módy, technologií, inovací, reklamy, gamingu a experience designu pro značky, jako jsou Adidas, H&M, McDonald’s nebo Riot Games. Již nyní agentura připravuje unikátní projekty s některými z největších světových značek.
„Za zrodem DDB Fresh stojí naše společná vášeň pro inovace a módu, a to, co dokážou světu přinést. Věříme, že každá značka může ovlivňovat změnu chování a mít pozitivní dopad na stále urgentnější problémy, které přináší klimatická krize. Naším cílem je proto měnit tyto značky v kulturní ikony a pomáhat jim zasloužit se o udržitelnější svět,“ uvádí Darko Silajdžić, executive group chairman DDB Prague Group.
DDB Fresh je součástí skupiny Omnicom, přední globální sítě společností, které poskytují marketingové a komunikační služby více než 5000 klientům v 70 zemích světa.