Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Art Directors Club startuje akademii reklamní kreativity

ADC se chce podílet na vzniku nové generace kreativců. Vzdělávací program povedou zkušení senioři české reklamy.

Vlastní vzdělávací program ADC Academy spouští tuzemský Art Directors Club. Obsahem pěti workshopů, které proběhnou v průběhu listopadu, budou základní předměty reklamní kreativity jako copywriting, art direction, idea making, insight hunting a content creation.

Workshopy jsou určené primárně pro začátečníky, kteří chtějí pracovat v kreativním oddělení, a také pro kreativce juniory, kteří se chtějí dál rozvíjet. Prostřednictvím vzdělávání se ADC chce podílet na vzniku nové generace kvalitních kreativců.

Reklama
ČEZ

„ADC sdružuje top reklamní kreativce a má přehled o tom, kdo je na daný předmět nejvíce vhodný. Nebylo lehké vybrat z velkého počtu talentů finální speakery. Na druhou stranu jsme si jisti, že do dalšího pokračování projektu máme co nabídnout,“ uvedl k projektu David Suda, předseda klubu.

Suda je zároveň jednou z tváří kampaně, která zve do ADC Academy. Kampaň si hraje se seniorskou pozicí v byznysu a ve vizuálech odborníky ukazuje jako skutečné seniory.

„V našem oboru je relativně hodně možností, jak získávat znalosti a dozvídat se nové věci. Co se ale týče praktické stránky věci, tam je to horší. V tom právě vidíme přidanou hodnotu ADC Academy, kde bude možné dozvědět se leccos o teorii, ale zároveň ji pak rovnou uvést v praxi v rámci každého workshopu,“ říká o ADC Academy členka výboru ADC a ambasadorka projektu Klára Palmer.

Hodiny proběhnou prezenční formou. I přes to, že doba nahrává spíše online setkávání, přednost dostala kvalita nad kvantitou. „Osobní přítomnost v tomto nic nenahradí. Chceme vědět, že studenti jsou zahrnutí do vzdělávání se vším všudy,“ vysvětluje formu kurzů Jana Pokorná, výkonná ředitelka ADC. Každý z předmětů má dva hodinové bloky. Přičemž součástí kurzu je zadání úkolu a diskuze, aby si účastníci dané téma dobře procvičili a měli možnost dostat feedback na své počínání od seniorů ADC i od ostatních účastníků workshopu.

Zájemci se mohou zúčastnit celého kurzu, složeného z pěti předmětů, kde získají komplexní přehled o práci na různých pozicích v kreativním oddělení, a to za zvýhodněnou cenu. Nebo si mohou vybrat jednotlivé předměty dle vlastní volby. ADC Academy startuje v listopadu letošního roku. Deadline přihlášky na celý kurz ADC Academy je 24. října 2022.

Reklama
Know
Reklama
Reklama
Know
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
Michaela Suráková, Atmedia
Jan Michálek v podcastu Hype-Cast

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)