Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Andrea Dietlová nastupuje do marketingu Rohlik.cz

Někdejší šéfky Biodermy v Česku a na Slovensku má online supermarketu na starosti značku a komunikaci.

Do týmu marketingu internetového supermarketu Rohlik.cz nastupuje od září Andrea Dietlová. Zastává pozici head of brand and communication, takže bude zastřešovat brand marketing pro český Rohlík. Na pozici střídá Kristýnu Rakovskou, které z Rohlíku odešla.

Dietlová bude mít na starosti především komunikaci témat směrem ke spotřebitelům a nastavování dlouhodobých marketingových strategií. Obchodu a marketingu se věnuje přes dvacet let. Mezi lety 2017 a 2020 byla generální ředitelkou značky Bioderma pro Česko a Slovensko. Před tím byla téměř dva a půl roku ředitelkou marketingu slovsnské pobočky retailového řetězce Tesco. Skoro deset let pak působila u značky Nike, kde se starala o slovenský, maďarský a český trh.  Je absolventkou Ekonomické univerzity v Bratislavě.

Reklama
Reklama
ČEZ
Reklama
Reklama
Know
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Peter Menky, Dodo
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
Michaela Suráková, Atmedia

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)