Reklama
Megaboard

V červenci rostla všechna média kromě OOH

Podle meziročního srovnání ceníkové hodnoty reklamního prostoru, které pravidelně zveřejňuje společnost Nielsen Admosphere, se v červenci co do objemu inzerce tradičně nejlépe dařilo televizi. I největší meziroční růst objemu inzerce optikou ceníkové hodnoty zaznamenal TV mediatyp.

V případě TV se hodnota prostoru pohybovala v sedmém měsíci letošního roku kolem 3,4 miliard korun. Jedná se o meziroční nárůst o 12 procent. Co do objemu je to více než v předcovidovém roce 2019, kdy se ceníková hodnota inzertního prostoru v TV pohybovala v červenci kolem 2,9 miliard korun.

Nejhůře se dařilo venkovní reklamě. Ceníková hodnota reklamního prostoru v případě OOH meziročně klesla o 2 procenta na 372 milionů korun. V případě OOH se jedná o částku lehce vyšší než v roce 2019, kdy se hodnota inzertního prostoru v sedmém měsíci roku odhadovala na 365 milionů korun.

Tisk, u něhož za letošní červenec ceníková hodnota reklamního prostoru dosáhla 1,29 miliardy korun, si meziročně polepšil o tři procent. V sedmém měsíci roku 2019 dosáhl na 1,19 miliardy korun.

Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-2025_02

MAM Exkluzivně v časopise

ROI
Jan Nízky, A+Manual
KFC Bukurešť

MAM Téma čísla

gaming_rytir_iStock_nový web-otvírák (50)
2025
Téma Ročenky 2024
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále
WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále