Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Socios dá 100 milionů dolarů za podíl v digitálním hubu FC Barcelona

Platforma Socios.com pro zapojení fanoušků založená na blockchainu se stane strategickým technologickým partnerem, který urychlí rozvoj strategií týkajících se blockchainu, NFT a Web3 technologií ve fotbalové Barceloně. 

V rámci partnerství vlastník Socios.com a poskytovatel technologií Chiliz investuje 100 milionů dolarů do Barça Studios za 24,5procentní podíl v tomto hubu pro digitální obsahu klubu. Barça Studios má za úkol rozvíjet tvorbu klubových NFT a metaverse projektů a stojí v čele digitální strategie FC Barcelona poskytovat projekty, které zaujmou, odměňují a budují spojení s její globální fanouškovskou základnou. 

Fanouškovský token $BAR bude klíčem k odemknutí nové řady příležitostí. V rámci partnerství Socios.com a Barca Studios také vyvinou projekty, které mají za cíl přilákat nejinovativnější blockchainové a Web3 partnery k vybudování nových funkcí v digitálním ekosystému FC Barcelona.

Reklama
ČEZ

Investice staví na stávajícím partnerství, které začalo už v únoru 2020 dohodou o spuštění $ BAR tokenu pro fanoušky právě na platformě Socios.com. Od té doby bylo prodány tokeny za více než 39 milionů dolarů. Fanouškům poskytují přístup ke komunitě, včetně možností nákupu VIP vstupenek, zboží a jedinečných zážitků, jako třeba možnost zahrát si na slavném hřišti Camp Nou.

Socios.com investuje do La Ligy a španělského fotbalu od roku 2019 a nyní spolupracuje se šesti týmy. Vedle toho Socios.com vyvíjí Web3 funkce pro zapojení fanoušků pro více než 20 týmů NBA a 13 týmů NFL a přední týmy napříč UFC, ragby, tenisem, a Formulí 1.

Nová dohoda umožní Barça Studios získat expozici k blockchainu Chiliz Chain 2.0 (CC2), vytvořenému speciálně pro sportovní a zábavní průmysl. CC2 umožňuje značkám razit NFT a fanouškovské tokeny, produkty ze světa DeFi a her Play2Earn a vytvářet eventové, věrnostní a merchandisingové programy. Spuštění CC2 v hlavní síti je naplánováno na 4. čtvrtletí 2022.

Reklama
Know
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Michaela Suráková, Atmedia
Jan Michálek v podcastu Hype-Cast
Vánoční nákupy

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)