Zakladatelka Triad Prague pomůže po nástupu z pozice šéfky marketingu s expanzí českého start-upu, který vyrábí suplementy pro hráče videoher.
Petra Jankovičová, zakladatelka a spolumajitelka agentury Triad Prague, jejíž vedení předala na jaře Magdaléně Křížové, začala novou a překvapivou etapu kariéry. Nastoupila do vedení českého start-upu Madmonq, který vyrábí suplementy pro hráče videoher. „Přilákala mě mise firmy a její růstový potenciál,“ říká.
Poslední dekádu byla Jankovičová neodmyslitelně spjata s pražskou kreativní agenturou Triad, kterou spoluvlastní. Vedle samotného budování firmy se jako expert na strategickou komunikaci a marketing podílela na kampaních českých i globálních klientů, mezi které patří například IKEA, Tchibo nebo Plzeňský Prazdroj. Za Triad přebrala desítky lokálních i mezinárodních cen na soutěžích jako Effie Europe i Czech, New York Festival nebo Cannes Lions. Je stále členkou prezidia AKA, kde se věnuje projektům zaměřených na etiku, samoregulaci v oblasti influencer marketingu a brand safety. Věnuje se mentoringu v rámci komunity Femme Palette.
K nástupu do start-upu Madmonq říká: „Rezonuje se mnou mise firmy: zlepšovat zdraví gamerů a přesvědčit je, že jejich tělo je ten nejdůležitější kus hardwaru. Celý můj život vyhledávám projekty se společenským dopadem a tady ho cítím. Navíc mě baví stavět a rozvíjet týmy a dávat věcem strukturu, bez které nelze škálovat. A právě to teď patnáctihlavý Madmonq potřebuje.“
Ve vedení firmy stojí po boku CEO Michala Nogy a spoluzakladatele Petra Andrýska, zakladatele Socialsharks. Ten marketingu velel doposud, nyní se posouvá do role šéfa rozvoje byznysu a inovací.
„Petra je jedna z person na marketingovém trhu, ke které vzhlížím, zejména díky tomu co vybudovala a dokázala za svou kariéru. Budujeme z Madmonqu světovou značku zdraví v gamingu a k tomu potřebujeme ty nejlepší z nejlepších. Je mi ctí, že se Petra rozhodla s námi na naší misi podílet,” uvedl Andrýsek.
Proč matadorka reklamy nevolila „tradiční“ cestu full time konzultanta na volné noze? „Jako růstový člověk potřebuju nejen dávat chytrá doporučení, ale i vidět výsledek. Madmonq je zavedený lovebrand na české scéně, ale po jarní investici potřebujeme urvat i zahraniční trhy v čele s Francií. Čeká nás hodně práce. A na to se těším,“ uzavírá svůj – pro mnohé překvapivý – přestup Jankovičová.