Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Petra Jankovičová nastoupila do Madmonq

Zakladatelka Triad Prague pomůže po nástupu z pozice šéfky marketingu s expanzí českého start-upu, který vyrábí suplementy pro hráče videoher.

Petra Jankovičová, zakladatelka a spolumajitelka agentury Triad Prague, jejíž vedení předala na jaře Magdaléně Křížové, začala novou a překvapivou etapu kariéry. Nastoupila do vedení českého start-upu Madmonq, který vyrábí suplementy pro hráče videoher. „Přilákala mě mise firmy a její růstový potenciál,“ říká.

Poslední dekádu byla Jankovičová neodmyslitelně spjata s pražskou kreativní agenturou Triad, kterou spoluvlastní. Vedle samotného budování firmy se jako expert na strategickou komunikaci a marketing podílela na kampaních českých i globálních klientů, mezi které patří například IKEA, Tchibo nebo Plzeňský Prazdroj. Za Triad přebrala desítky lokálních i mezinárodních cen na soutěžích jako Effie Europe i Czech, New York Festival nebo Cannes Lions. Je stále členkou prezidia AKA, kde se věnuje projektům zaměřených na etiku, samoregulaci v oblasti influencer marketingu a brand safety. Věnuje se mentoringu v rámci komunity Femme Palette.

Reklama
ČEZ

Psali jsme: Jdeme proti proudu

K nástupu do start-upu Madmonq říká: „Rezonuje se mnou mise firmy: zlepšovat zdraví gamerů a přesvědčit je, že jejich tělo je ten nejdůležitější kus hardwaru. Celý můj život vyhledávám projekty se společenským dopadem a tady ho cítím. Navíc mě baví stavět a rozvíjet týmy a dávat věcem strukturu, bez které nelze škálovat. A právě to teď patnáctihlavý Madmonq potřebuje.“

Ve vedení firmy stojí po boku CEO Michala Nogy a spoluzakladatele Petra Andrýska, zakladatele Socialsharks. Ten marketingu velel doposud, nyní se posouvá do role šéfa rozvoje byznysu a inovací.

„Petra je jedna z person na marketingovém trhu, ke které vzhlížím, zejména díky tomu co vybudovala a dokázala za svou kariéru. Budujeme z Madmonqu světovou značku zdraví v gamingu a k tomu potřebujeme ty nejlepší z nejlepších. Je mi ctí, že se Petra rozhodla s námi na naší misi podílet,” uvedl Andrýsek.

Proč matadorka reklamy nevolila „tradiční“ cestu full time konzultanta na volné noze? „Jako růstový člověk potřebuju nejen dávat chytrá doporučení, ale i vidět výsledek. Madmonq je zavedený lovebrand na české scéně, ale po jarní investici potřebujeme urvat i zahraniční trhy v čele s Francií. Čeká nás hodně práce. A na to se těším,“ uzavírá svůj – pro mnohé překvapivý – přestup Jankovičová.

Reklama
Know
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
Know
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Peter Menky, Dodo
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
Michaela Suráková, Atmedia

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)