Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

OMG startuje v Česku novou agenturu Hearts & Science

Specializací nové agentury Omnicom Media Group je marketingové poradenství a propojování jednotlivých disciplín marketingové komunikace.

Hearts & Science vznikla v roce 2016 v USA, kde ji Omnicom Media Group (OMG) založila jako specializovanou agenturu pro globálního klienta Procter & Gamble. V Česku je ale její role jiná, zaměří se na marketingové poradenství klientům ze skupiny OMG i dalším, zejména pak lokálním firmám.

„S rozvojem nových digitálních kanálů, fragmentací cílových skupin a nárůstem objemu dat v posledních letech se komplexnost řízení marketingu zmnohonásobila. Marketingoví ředitelé, kteří se chtějí v tomto novém prostředí orientovat, hledají partnera, který jim pomůže řešit otázky a problémy přesahující jednotlivé marketingové disciplíny,“ říká Jerguš Slota, výkonný ředitel Hearts & Science.

Reklama
Know

Podle Lucie Hrachovské, zástupkyně výkonného ředitele, je výhodou agentury oproti velkým poradenským společnostem to, že uplatňuje agilní přístup menšího týmu v modelu butikové konzultační firmy v kombinaci s širokým zázemím a veškerými nástroji a daty celé skupiny OMG. „I když milujeme data a racionální argumenty, nezapomínáme ani na srdce a emoce, které často o chování spotřebitelů rozhodují,“ dodává Hrachovská.

Hearts & Science sídlí v kancelářích skupiny OMG na Pražského povstání, kde bude úzce spolupracovat s dalšími agenturami a týmy ze skupiny. „Náš přístup jsou individuální a na míru šitá řešení, protože i potřeby každého klienta jsou individuální. Nemáme žádné šablony, do kterých bychom chtěli klienty napasovat,“ říká Slota.

Už dnes spolupracuje agentura na několika projektech s klienty z řad retailových řetězců, finančních institucí či e-commerce společností. Řeší s nimi mimo jiné výzvy, jakými jsou komplexní marketingové a komunikační strategie, obhajoba marketingových i mediálních rozpočtů nebo nestandardní obsahová řešení. Tým Hearts & Science umí také pomoct v situacích, kdy selhává nastavená strategie, zákaznická cesta či zkušenost, nebo se neplní marketingová a komunikační očekávání bez evidentní příčiny.

Reklama
MMcite
Reklama
MMcite
Reklama
Know
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

Diana Hlaváčová, Seznam
MAM class prompty Ipsos
Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
SedímvKlidu
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
SedímvKlidu