Pražská agentura Pickerly se chce zaměřit na klienty z oblastí startupů a kryptoměn. Pickerly se podílí například na probíhajícím globálním renamingu české společnosti Slush Pool na Braiins Pool.
„Cílem našeho týmu je pomáhat mladým ambiciózním značkám s inovativními projekty a uvádět na trh značky, které dneska nikdo nezná, nebo značky, které ještě neexistují,“ říká zakladatel agentury Pickerly Martin Peška z pražské agentury Pickerly (na úvodním snímku vpravo společně s Martinem Čápem). Jedním z nových klientů Pickerly je společnost Braiins, která operuje globální bitcoinový těžební pool a také vyvíjí operační systém pro těžební hardware. Té agentura nově poskytuje consulting, pomáhá s kreativou a online marketingem na globálním trhu.
„Pickerly nám nahrazuje kompetence, které nemáme interně. My jsme odborníci na těžbu Bitcoinu a vše s ní spojené, v Pickerly jsou odborníci na digitální komunikaci. Bitcoin v B2B má svá specifika a potřebujeme agilního partnera, který se nebojí zkoušet nové přístupy a strategie, protože klasické způsoby zde mnohdy nefungují. S týmem Martina Čápa fungujeme jako jeden tým, nehrajeme podle korporátních pravidel a díky tomu dokážeme naplno akcelerovat naše marketingové aktivity,“ hodnotí spolupráci CMO Braiins Kristian Csepcsar.
Tým Pickerly se podílí například na aktuálně probíhajícím globálním renamingu Slush Pool na Braiins Pool.
Hlavní oblastí, kterou Pickerly poskytuje společnostem ze světa krypta je consulting a výzkumy k poznání zákazníka a správné nastavení marketingové strategie. Zájem lidí o kryptoměny a využívání blockchainu roste. Mezi stávající uživatele či potenciální zákazníky dnes nepatří pouze komunita nadšenců a technologické společnosti, ale také široká veřejnost, kterou je potřeba edukovat a hledat možnosti, jak ji oslovit.
„Krypto odvětví má svá specifika tím, že okolo něj existuje komunita. Tomu musí být uzpůsobena i marketingová komunikace. Kreativou často není banner nebo video reklama , jak si ji představí většina, ale jde spíše o originální content spjatý s tématem kryptosvěta. Ten pak k publiku distribuujeme například skrze afinitní sociální sítě typu Twitter, Reddit nebo komunikační platformy jako je Discord, Telegram, a podobně,” vysvětluje Head of Digital Strategy agentury Pickerly, Martin Čáp.
Na komunitu sází i další startup, pro který pražská agentura pracuje. Tím je platforma EFK, která spojuje ekologii a blockchain a jejíž cílem je vybudovat ekosystém, který přináší to nejlepší z reálného i virtuálního světa. Tým Pickerly dal projektu logo a pomáhá s tvorbou vizuální identity v digitálních kanálech, nebo vývojem webové prezentace.
Pomocí blockchainu v minulosti úspěšně financovala firma Refork vývoj a první pilotní výrobu biologicky rozložitelných produktů pro gastronomii. Značka dnes vyrábí v České republice a vyváží do více než 9 zemí světa. Refork přináší unikátní řešení, které pomůže planetě odstranit jednorázové plasty. Výroba je nyní umístěna v České republice a vyrábí až 24 milionů kusů produktů měsíčně.
„Společně s Pickerly jsme náš re-brand zvládli ve velmi krátkém čase a kvalitně. S jejich kreativním týmem se nám pracovalo výborně a stíhali jsme společně nastavené vysoké tempo,” říká Ondřej Vomela za EFK.
„Chceme zůstat agilní agenturou, která udrží krok s živoucí kulturou startupů a mladých ambiciózních značek, které posouvají technologie dopředu. Být jejich součástí. Na jedné straně jim pomáháme uchopit marketing procesně, na druhé jedeme na jejich vlně,” dodává Martin Čáp, Head of Digital Marketing Strategy.