Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Michal Baranec je v Mind2Flo šéfem pro zákaznickou zkušenost

Do agentury Baranec přišel z Dentsu. Klientům pomůže v akvizici nových zákazníků, personalizaci služeb i využití dat ke zlepšení vnímání brandů.

Skupina Mind2Flo nepolevuje v náborech a formuje novou specializaci na zákaznickou zkušenost v digitálním prostředí. Šéfem pro customer experience bude Michal Baranec, který přináší dlouholeté zkušenosti se zákaznickými službami a konzultacemi v oblasti Salesforce.

„Zákaznická zkušenost by pro firmy měla být na prvním místě seznamu priorit. Je to klíč k akvizici nových zákazníků a budování loajality těch stávajících, proto pro nás bylo zásadní najít někoho, kdo má za sebou mnohaleté mezinárodní zkušenosti s touto disciplínou,“ uvedl k nástupu Barance CEO a zakladatel skupiny Jan Galgonek, který se nyní naplno věnuje sestavení customer experience týmu a s tím spojeným náborem nových posil. Ten podpoří i chystaná integrace třicetičlenného týmu se zahraniční působností.

Reklama
ČEZ

Baranec, který do Mind2Flo přichází po roce a čtyřech měsících v Dentsu a předtím přes čtyři roky působil v Merkle DACH, bude čerpat z mnohaletých zkušeností s customer experience včetně šesti let konzultací v oblasti Salesforce jako vedoucí CRM a tříletého vedení globálního týmu pro dodávky Salesforce z USA, ČR, Spojeného království, Portugalska, Indie a Austrálie.

„Díky ambicím, jednotlivcům a týmům, které tvoří Mind2Flo, považuji toto uskupení za vznikajícího ‚jednorožce‘ na současném trhu poradenských agentur v srdci regionu. Zároveň jsem rád za příležitost zúročit své zkušenosti v oblasti platforem CX a pomáhat budovat něco jedinečného,“ dodává Baranec.

Customer Experience tým bude úzce spolupracovat s nedávno představeným BX studiem, eCommerce týmem a datovým týmem. Díky tomu bude moci svým zákazníkům poskytnout jako jeden dodavatel komplexní služby postavené na synergii know-how jednotlivých týmů. „Pro řadu firem je největší bariéra nepropojenost jejich systémů, které pracují s informacemi o zákaznících. To má za následek nedostatečnou práci s daty a nemožnost cílit na zákazníka personalizovaně, s relevantním obsahem a v pravý čas. Výsledkem je pošramocená zkušenost na straně zákazníka. S tím chceme našim klientům pomoci,“ doplnil Baranec.

Reklama
Know
Reklama
Reklama
Know
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Michaela Suráková, Atmedia
Jan Michálek v podcastu Hype-Cast
Vánoční nákupy

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)