Společnost Kellogg’s Frosted Flakes se spojila s Twitch’s Brand Partnership Studio, aby přeměnila maskota Tonyho na interaktivního VTubera.
První partnerství svého druhu ukazuje, že značka Kellogg využívá rostoucího trendu VTuberů na Twitchi. Vtuber je online virtuální bavič, který používá počítačově generovaného avatara ke streamování na platformách jako Twitch a YouTube.
Pro svůj streamovací debut plánuje Tony the Tiger zahrát si oblíbenou battle royale hru se streamery z Twitch Brennonem „GoldGlove“ O’Neillem, Chrissy Costanzou a Jakeemem „BigCheese“ Johnsonem prostřednictvím maskotova nového kanálu na Twitchi. Vysílání poběží 19. srpna od 17 do 19 hodin.
Twitch má v průměru více než 31 milionů denních návštěvníků a představuje rostoucí způsob, jak značky oslovit mladší, digitálně nativní spotřebitele, které je obtížné oslovit tradiční reklamou. Twitch zaznamenal v loňském roce meziroční nárůst obsahu souvisejícího s VTubing o 467 procent. Živý přenos otevírá hráčům příležitost zapojit se do chatů a hlasování a také obsahuje maskotovo vlastní herní zařízení
První dohoda svého druhu s Twitch’s Brand Partnership Studio demonstruje rostoucí sílu streamovací platformy vlastněné Amazonem jako marketingového kanálu. V posledních měsících se na Twitchi aktivovaly například značky jako Lexus, Denny’s a Mondelēz’s Sour Patch Kids.