Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

LimoPivo spouští rozhlasovou kampaň

Značka ovocného piva vedle rozhlasových spotů podpoří svou image na sítích i fotografiemi od Alžběty Jungrové.

Od poloviny srpna do poloviny září poběží v českém rozhlasovém éteru kampaň LimoPivo. Zaměřena je převážně na Prahu a Východní Čechy, kde značku vyrábí Pivovar Rychnov nad Kněžnou ve spolupráci s Podorlickou sodovkárnou.

ROzhlasový spot si můžete pustit zde:

Reklama
ČEZ

„Cílem kampaně je nejen zvýšení povědomí o značce, ale i představení její tonality,“ uvedl Ondřej Roček, který je autorem kreativy a textů spotu, stejně jako je se svým týmem podepsaný rovněž pod brandem samotným. Nové spoty poběží na rádiích Expres, Rádio 1, Beat a Spin.

Ve stejném období se na sociálních sítích objeví i image kampaň, kterou nafotila fotografka Alžběta Jungrová. „Kampaň by měla podpořit i zvýšení distribuce ve zmíněných regionech, ve kterých bude ve stejném období probíhat akce ‚kulový blesk‘, právě na podporu distribuce produktu,“ dodal Roček.

Značka LimoPivo rozšířila řady v Česku prodávaných radlerů svým vstupem na trh letos v červnu. Podle Ročka, který se v nápojovém byznysu pohybuje od roku 2001, bylo jejím cílem vyplnit díru na trhu a nabídnout ovocné pivo z kvalitních surovin a s vyšším obsahem alkoholu. „To by měla být kromě perfektního designu a jednoduchého názvu jedna s největších konkurenčních výhod značky LimoPivo,“ uvedl tehdy Roček, který dříve působil mimo jiné ve společnosti Rémy Cointreau, kde se staral o značky jako Metaxa, Jägermeister nebo Aperol.

Reklama
MMcite
Reklama
MMcite
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

Diana Hlaváčová, Seznam
MAM class prompty Ipsos
Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
SedímvKlidu
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
SedímvKlidu