Kreativu pro marketingovou agenturu World of Online (WOO) od července vede Markéta Tomanová, která dříve působila v agenturách VCCP, C3 nebo Mark BBDO.
Na pozici Creative Directora v agentuře WOO nastoupila Markéta Tomanová. Jejím úkolem bude propojit zkušenosti z klasické ATL reklamy, online a obsahového marketingu a pomoci rozšířit portfolio klientů i služeb, které agentura nabízí.
Za sebou má přes deset let zkušeností ve velkých síťových i menších lokálních agenturách pro klienty jako Albert, Škoda Auto Česká Spořitelna, Mercedes-Benz, ČSOB, E.ON a řadu dalších. Pracovala také pro festival Příběhy země (dříve Ekotopfilm), které dvakrát získaly umístění na ADC Creative Awards.
Agentura WOO na trhu působí přes pět let a zaměřuje se především na online kampaně na sociálních sítích a spolupráci s influencery. Přijetí nového Creative Directora je pro agenturu součástí strategie, spojené s růstem firmy a rozšiřováním týmu o nové seniorní pozice v oddělení specialistů pod vedením Petra Kurze (Execution Director).
„Kreativa je v dnešní době pro úspěch digitálních kampaní klíčová. Stále trváme na tom, že chceme mít ve WOO ty nejlepší lidi z oboru. Markéta je bezpochyby tou, která nám pomůže v digitálním světě vyniknout a tím bude mít přímý vliv na hospodářské výsledky našich klientů,“ říká CEO WOO Petr Srna.