Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Kreativní ředitelkou World of Online je Markéta Tomanová

Kreativu pro marketingovou agenturu World of Online (WOO) od července vede Markéta Tomanová, která dříve působila v agenturách VCCP, C3 nebo Mark BBDO.

Na pozici Creative Directora v agentuře WOO nastoupila Markéta Tomanová. Jejím úkolem bude propojit zkušenosti z klasické ATL reklamy, online a obsahového marketingu a pomoci rozšířit portfolio klientů i služeb, které agentura nabízí.

Za sebou má přes deset let zkušeností ve velkých síťových i menších lokálních agenturách pro klienty jako Albert, Škoda Auto Česká Spořitelna, Mercedes-Benz, ČSOB, E.ON a řadu dalších. Pracovala také pro festival Příběhy země (dříve Ekotopfilm), které dvakrát získaly umístění na ADC Creative Awards.

Reklama
ČEZ

Agentura WOO na trhu působí přes pět let a zaměřuje se především na online kampaně na sociálních sítích a spolupráci s influencery. Přijetí nového Creative Directora je pro agenturu součástí strategie, spojené s růstem firmy a rozšiřováním týmu o nové seniorní pozice v oddělení specialistů pod vedením Petra Kurze (Execution Director).

„Kreativa je v dnešní době pro úspěch digitálních kampaní klíčová. Stále trváme na tom, že chceme mít ve WOO ty nejlepší lidi z oboru. Markéta je bezpochyby tou, která nám pomůže v digitálním světě vyniknout a tím bude mít přímý vliv na hospodářské výsledky našich klientů,“ říká CEO WOO Petr Srna.

Reklama
MMcite
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Peter Menky, Dodo
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
Michaela Suráková, Atmedia

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)