Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Jan Hanuš míří z Mall Group šéfovat topenářskému startupu Woltair

Po roce a půl, kdy byl generálním ředitelem Mall Group a pomohl zlepšit ekonomické ukazatele před prodejem skupiny polskému Allegru odchází Jan Hanuš do startupu Daniela Helcla Woltair, dříve známého jako Topíte.cz.

Od založení v roce 2018 se firma Woltair rozrostla na 160 zaměstnanců a letos míří k miliardě korun v uzavřených smlouvách. Tento strmý růst chce zakladatel a dosavadní CEO Daniel Helcl (na úvodní fotografii vlevo) i nadále udržet, a proto se rozhodl do vedení společnosti dosadit zkušeného veterána mezinárodního trhu Jana Hanuše. Se svými bohatými zkušenostmi povede tým ke globálnímu trhu energetiky a umožní adopci udržitelných energetických zařízení pro více domácností.

„Jako zakladatel a CEO jsem byl za kormidlem Woltairu od samotného založení v roce 2018 a dosáhl jsem všeho, co jsem si předsevzal. Firma se rozrostla, míří k miliardě a po otevření pobočky ve Varšavě připravujeme také expanzi do Itálie a Německa. Firma potřebuje podstatně zkušenějšího a mezinárodně ostřílenějšího lídra, který z Woltairu udělá světového hráče na poli energetiky a dekarbonizace budov. Po několikaměsíčním procesu hledání jsem nadšen, že se nám podařilo přivést takovou posilu, jakou je Jan Hanuš,“ říká Daniel Helcl, zakladatel firmy Woltair.

Reklama
MMcite

„Woltair mě už od začátku zaujal jako firma se skvělým nápadem a obrovským potenciálem, který je přímo spjat se současnou finanční a energetickou situací ve světě. Mým cílem tedy bude především využít sladěný tým a setrvačnost firmy a posunout vše do globálnějšího měřítka,“ dodává Jan Hanuš, který v minulosti vedl mezinárodní firmy Kostelecké uzeniny, Telenor Hungary či Mall Group.

Woltair má velké ambice

Firmě Woltair se podařilo za čtyři roky existence růst meziročně až čtyřnásobným tempem, zvětšit tým na více než 160 lidí a být letos na cestě za 1 miliardou korun ve smlouvách. Dalším krokem je podle Daniela Helcla rozšíření na globální úroveň, postupný růst na stovky zaměstnanců a posun na hranici 10 až 20 miliard. A k tomu je podle Helcla potřeba posila, která k tomu má předpoklady a správné dovednosti.

Reklama
MMcite
Reklama
MMcite
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

Diana Hlaváčová, Seznam
MAM class prompty Ipsos
Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)