Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Data zdarma slibuje T-Mobile ve třech spotech od WPP

Agenturní tým Ticino ze skupiny WPP pro T-Mobile připravil 360 stupňovou kampaň, která poběží do konce léta.

Operátor T-Mobile slibuje zákazníkům po vyčerpání dat jejich další várku zdarma. Základem kampaně, kterou připravil agenturní tým Ticino ze sítě WPP, jsou tři třicetisekundové spoty. Ukazují, jak snadné je se nechat unést letními zážitky a při jejich sdílení zapomenout na datové limity.

Kampaň má bojovat s obavami, že by si data lidé vyčerpali. „Právě na to jsme chtěli reagovat naší prázdninovou kampaní, kde ukazujeme, že takové obavy jsou díky speciálnímu letnímu bonusu od T-Mobile v podobě dat navíc zbytečné. Data zdarma v období prázdnin poskytujeme v nějaké formě zákazníkům už třetím rokem,“ říká Iva Menclová, ředitelka marketingové komunikace T-Mobile Česká republika.

Reklama
ČEZ

Spoty, na nichž se podílela produkce Bistro Films a režírovala je Jasmina Blažević, se natáčely ve dvou dnech na několika lokacích ve středních Čechách a v Podkrkonoší. „Chtěli jsme přijít s něčím, co svým formátem vystoupí z řady během reklamní pauzy, a zároveň v kampani zachovat maximální autenticitu. Dokonale nedokonalá kamera, natáčení na výšku s přirozeným překlopením na šířku a momenty, kdy se ve spotu záměrně neděje nic – to vše dotváří atmosféru, kdy offline zážitky znamenají někdy více než být online,“ vysvětluje Michaela Pechanová, creative director týmu Ticino.

V rámci natáčení vznikly také materiály pro kampaň na sociálních sítích a specifické spoty na podporu prodeje zvýhodněných telefonů. Kampaň je k vidění v TV, rádiu, online prostoru, na sociálních sítích, v místě prodeje i na venkovních plochách až do 31. srpna, kdy končí speciální prázdninová nabídka na data zdarma.

Letní kampaň bude zakončená aktivací ve Špindlerově Mlýně, v rámci které si zákazníci T-Mobile budou moci zdarma vyzkoušet různé atrakce jako zipline nebo bungee houpačku. Atrakce budou navíc vybavené technikou pro zaznamenání zážitků, aby je bylo možné sdílet s blízkými a zapojit se s použitím hashtagu #letojededal do soutěže o ceny.

Vizitka kampaně:
Klient: T-Mobile Česká republika
Kreativní koncept, ATL, social media: Ticino (WPP)
Online a POS: Proboston Creative
Média: MediaCom
Produkce spotu: Bistro Films
Režie: Jasmina Blažević
Klíčové vizuály: Dušan Martinček, Dany Peschl
Creative director: Michaela Pechanová
Strategie: Kim Hofmanová
Copywriter: Matouš Hruška
Art: Lais Veloso
Account director: Vanda Zdvihal

Reklama
Abovalve
Reklama
MMcite
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024
Vstupní body do kategorie
LiDay 2024

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)