Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Z řetězce Albert odchází ředitel digitálního marketingu Matoušek

David Matoušek, dosavadní ředitel digitálního marketingu ve společnosti Albert Česká republika, oznámil včera na LinkedIn svůj odchod. Během jeho působení řetězec spustil například věrnostní aplikaci.

„Aplikace má dnes přes milion stažení a e-commerce platformu, která se postupně rozvíjí ve velkých moravských městech, stejně jako nový web Albert.cz,“ uvedl Matoušek s tím, že vybudoval silný tým, který posune digitalizaci retailu zaměřeného na potraviny do nových „výšin“.

Matoušek byl v Albertu lehce přes rok. Předtím působil jako marketingový ředitel Slevomatu. Přes třináct let také přednáší na Vysoká škola ekonomie a managementu (VŠEM), řídil i marketing instituce.

Reklama
Know
Reklama
MMcite
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Peter Menky, Dodo
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
Michaela Suráková, Atmedia

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)