Z řetězce Albert odchází ředitel digitálního marketingu Matoušek

David Matoušek, dosavadní ředitel digitálního marketingu ve společnosti Albert Česká republika, oznámil včera na LinkedIn svůj odchod. Během jeho působení řetězec spustil například věrnostní aplikaci.

„Aplikace má dnes přes milion stažení a e-commerce platformu, která se postupně rozvíjí ve velkých moravských městech, stejně jako nový web Albert.cz,“ uvedl Matoušek s tím, že vybudoval silný tým, který posune digitalizaci retailu zaměřeného na potraviny do nových „výšin“.

Matoušek byl v Albertu lehce přes rok. Předtím působil jako marketingový ředitel Slevomatu. Přes třináct let také přednáší na Vysoká škola ekonomie a managementu (VŠEM), řídil i marketing instituce.

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Cannes Lions 2025
Cannes Lions 2025
Náborové kampaně

MAM Exkluzivně v časopise

Barbora Průša
Julie Hobsbawm
Šárka Hamanová
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
alzaAds_nový web-otvírák - 2025-06-05T135103
tesco_hlavni
buresova_WPPmedia
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
alzaAds_nový web-otvírák - 2025-06-05T135103
tesco_hlavni
buresova_WPPmedia