Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

V Karlových Varech osobnosti připily s Moët & Chandon na projekt Patron dětí

Během celého filmového festivalu mohu projekt podpořit i návštěvníci, zakoupením lahvičky Moët Mini věnují 56 korun podle letošního ročníku KVIFF.

Na mezinárodním filmovém festivalu v Karlových varech osobnosti opět připíjely na projekt Patron dětí Nadace Sirius. Začalo se už v sobotu v Moët Lounge na terase hotelu Thermal během filantropické iniciativy „Toast for a Cause,“ tedy „Přípitek na dobrou věc“. Úvodního přípitku se symbolicky ujal Pavel Zuna, patron projektu Patron dětí Nadace Sirius, a hostitel akce Ján Kotúč, country manažer Moët Hennessy CZ, kteří vyzvali prezidenta festivalu Jiřího Bartošku a slavné herečky Janu Plodkovou a Elišku Křenkovou, aby svými podpisy zahájili rituální podepisování láhve Moët & Chandon.

U hollywoodských hvězd je „Přípitek na dobrou věc“ tradičním rituálem. Je známý například z udílení Zlatých glóbů v Los Angeles. Jedná se o filantropickou iniciativu, kterou do festivalového života v Karlových Varech tradičně přináší oficiální šampaňské filmového festivalu Moët & Chandon.

Reklama
MMcite

Projekt během celého filmového festivalu mohu podpořit i návštěvníci festivalu a filmoví fanoušci, kteří si během festivalového týdne v Moët Lounge na terase hotelu Thermal zakoupí lahvičky Moët Mini (20 cl). Z každého nákupu jde projektu Patron dětí počet korun odpovídající počtu ročníků KVIFF – letos tedy 56 korun. Přispět mohou hosté také kreditní kartou u platebního kiosku umístěného uvnitř Moët Lounge.

Výtěžek z letošní dobročinné akce poputuje na charitativní projekt Patron dětí, jehož smyslem je pomáhat zdravotně a sociálně znevýhodněným dětem a jejich rodinám z celé České republiky a nově také dětem z rodin, které k nám vyhnala válka z Ukrajiny. Skrze veřejnou sbírku na patrondeti.cz si může každý́ dárce vybrat, které dítě konkrétně podpoří a zvolit si výši svého dobročinného příspěvku. Skrze projekt Patron dětí již bylo úspěšně vybráno přes 81 milionů korun na podporu 8472 příběhů konkrétních dětí.

Reklama
Know
Reklama
Know
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024
Vstupní body do kategorie
LiDay 2024

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)