Šéfem brandu Heureka Group se stal Jiří Struk

Brand marketing skupiny Heureka Group vede od července Jiří Struk (41). Jedním z jeho klíčových cílů v nové roli bude pokračovat ve sjednocování a posilování brandu skupiny jako evropského lídra a marketplace.

Mezinárodní tým brand marketingu čítající 23 profesionálů napříč celou skupinou Heureka Group vede od července nově Jiří Struk. Do Heureka Group přišel z PepsiCo, kde byl poslední čtyři roky zodpovědný za marketingové aktivity mezinárodních značek napříč východní Evropou. 

„Intenzivnější mezinárodní spolupráce a synchronizace aktivit k dosažení synergií bude jedním z mých prvních úkolů v Heurece,“ říká ke své nové roli Group Head of Brand Heureka Group Jiří Struk, a pokračuje: „Samozřejmostí bude posilování pozice e-commerce lídra v regionu střední Evropy spolu s důrazem na posun od jednotlivých nákupních srovnávačů a rádců k jednotné marketplace platformě.“ Dlouhodobě potom bude pro Jirku výzvou sjednotit postupně všechny brandy h!g do jedné vizuální identity.  

Kromě B2C komunikace bude součástí Strukovy agendy také propojování aktivit směrem k B2B partnerům. „Na mnoha úrovních působíme mezinárodně už teď, například pod značkou Heureka Insights nabízíme našim partnerům datové reporty napříč celým regionem nebo z jednotlivých zemí. Regionálně působí také náš obchodní tým, díky čemuž nabízíme našim partnerům hodně zajímavé možnosti spolupráce,“ říká Jiří Struk. Heureka Group v březnu letošního roku představila novou firemní identitu včetně tří B2B značek. 

Zkušenosti s koordinací brandových aktivit napříč zeměmi a týmy si Jiří přináší ze společnosti PepsiCo, kde působil jak v lokálním vedení společnosti, tak posléze čtyři roky se zodpovědností za marketingovou agendu vybraných mezinárodních značek pro region 35 zemí Evropy. Dříve působil také ve společnostech Maxxium a Sony.

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Cannes Lions 2025
Náborové kampaně
Chatbot

MAM Exkluzivně v časopise

Radim Svoboda
Cannes Lions 2025
Cannes Lions 2025
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
alzaAds_nový web-otvírák - 2025-06-05T135103
tesco_hlavni
Ceska cena za PR - Lemur_nový web otvírák doporučujeme (34)
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
alzaAds_nový web-otvírák - 2025-06-05T135103
tesco_hlavni
Ceska cena za PR - Lemur_nový web otvírák doporučujeme (34)