Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Šéfem brandu Heureka Group se stal Jiří Struk

Brand marketing skupiny Heureka Group vede od července Jiří Struk (41). Jedním z jeho klíčových cílů v nové roli bude pokračovat ve sjednocování a posilování brandu skupiny jako evropského lídra a marketplace.

Mezinárodní tým brand marketingu čítající 23 profesionálů napříč celou skupinou Heureka Group vede od července nově Jiří Struk. Do Heureka Group přišel z PepsiCo, kde byl poslední čtyři roky zodpovědný za marketingové aktivity mezinárodních značek napříč východní Evropou. 

„Intenzivnější mezinárodní spolupráce a synchronizace aktivit k dosažení synergií bude jedním z mých prvních úkolů v Heurece,“ říká ke své nové roli Group Head of Brand Heureka Group Jiří Struk, a pokračuje: „Samozřejmostí bude posilování pozice e-commerce lídra v regionu střední Evropy spolu s důrazem na posun od jednotlivých nákupních srovnávačů a rádců k jednotné marketplace platformě.“ Dlouhodobě potom bude pro Jirku výzvou sjednotit postupně všechny brandy h!g do jedné vizuální identity.  

Reklama
ČEZ

Kromě B2C komunikace bude součástí Strukovy agendy také propojování aktivit směrem k B2B partnerům. „Na mnoha úrovních působíme mezinárodně už teď, například pod značkou Heureka Insights nabízíme našim partnerům datové reporty napříč celým regionem nebo z jednotlivých zemí. Regionálně působí také náš obchodní tým, díky čemuž nabízíme našim partnerům hodně zajímavé možnosti spolupráce,“ říká Jiří Struk. Heureka Group v březnu letošního roku představila novou firemní identitu včetně tří B2B značek. 

Zkušenosti s koordinací brandových aktivit napříč zeměmi a týmy si Jiří přináší ze společnosti PepsiCo, kde působil jak v lokálním vedení společnosti, tak posléze čtyři roky se zodpovědností za marketingovou agendu vybraných mezinárodních značek pro region 35 zemí Evropy. Dříve působil také ve společnostech Maxxium a Sony.

Reklama
Know
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Diana Hlaváčová, Seznam
MAM class prompty Ipsos
Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)