Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Radegast s velbloudy vyzývá k šetření s vodou

Značka kampaň „Vezmi si na hrb boj o vodu“ připravila s Boomerang Communication. Má výzvy pro fanoušky i influencery.

Kampaň Vezmi si na hrb boj o vodu spustil Radegast už 17.června v rámci Světového dne boje proti suchu a rozšiřování pouští. Už den předtím se v ulicích Prahy a Ostravy procházeli velbloudi, kteří měli následně před Radegastovnami na problematiku šetření vody a jejího zadržování v krajině upozornit.

„Velbloud je přirozený symbol pouště a sucha, proto jsme ho využili, abychom na situaci upozornili. Pokud se společně nepustíme hned do boje, je možné, že se taky budeme s velbloudy setkávat běžně,“ uvedl Josef Jalůvka, senior brand manažer značky Radegast.

Reklama
ČEZ

Následně se fanoušci mohli na stránce radegast.cz/bojovodu po dobu deseti dní zapojit do první části kampaně nahráním účtenky s nákupem piva Radegast. Za každou vloženou účtenku následně pivovar Radegast pořídí zavlažovací vak ke stromům, které věnuje do nejsušších míst v České republice.

Během celého léta pak můžou fanoušci přijmout některou z dalších výzev – například utahovat kohoutky, neholit se nebo vylít kbelík vody do přírody.

Do kampaně se zapojují také influenceři, kteří budou přijímat výzvy dle svého vlastního uvážení a komunikovat jejich plnění na sociálních sítích. Prvním z nich je moderátor Tomáš Zástěra.

Celou kampaň se sloganem Vezmi si na hrb boj o vodu připravila a koordinuje pro Radegast agentura Boomerang Communication. Její součástí jsou online výstupy, komunikace na sociálních médiích nebo PR komunikace, vznikající ve spolupráci s agenturou Crest Communication a upravený TV spot s Václavem Vašákem.

Radegast na jeden půllitr piva se spotřebuje pouze 1,205 l vody, oproti průměrným 1,5 – 2 litrům v jiných pivovarech. Péče o vodu patří i k dlouhodobým tématům značky a Radegast proto podporuje řadu projektů v regionu, týkajících se péče o krajinu a zadržováni vody v ní.

Vizitka kampaně
Klient: Radegast
Agentura: Boomerang Communication
Robert Marek – senior project team leader
Pavel Sobek – idea maker
Tomáš Cibor – strategic planner
Josef Hájek – social media manager
Petr Kollarčík – art director
&
Velbloudi.cz / Žaneta Krátošková
Zoochov Kružberk / Tomáš Pater

Reklama
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Peter Menky, Dodo
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
Michaela Suráková, Atmedia

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)