Na pozici commercial directora v agentuře Mindsquared nově nastoupil Petr Vančura, který obdobnou roli dosud zastával v GroupM. Za sebou má rovněž pětileté působení ve společnosti MediaCom.
V Mindsquared bude mít Petr Vančura na starost zejména budování vztahů s klíčovými partnery a nastavování obchodních podmínek. Jednou z priorit pro následující období je pro něj také adaptace agentury na probíhající změny klientských potřeb a modernizace zaběhlých procesů.
„Nejzajímavější výzvu cítím v aktualizaci procesů, které jsou na trhu už roky zažité, ačkoliv pomalu přestávají odpovídat potřebám současných klientů. Klienti dnes požadují stále větší flexibilitu, chtějí své záležitosti řešit bez dlouhodobých závazků a úkolem agentur je na tuto změnu reagovat. je od začátku budována lidmi se stejnou vizí, a proto věřím, že má potenciál být v této oblasti průkopníkem,” dodává Petr Vančura, nový commercial director agentury Mindsquared.
Vančura získal bohaté zkušenosti v dlouhodobém řízení klientských i dodavatelských kontraktů a závazků ve společnosti GroupM. Právě vztahy s partnery mají zásadní dopad na celkový úspěch a profitabilitu agenturního byznysu.
Agentura Mindsquared vznikla jako mediální divize nové konzultační skupiny Mind2FLO, o jejíž vznik se zasadil Jan Galgonek společně s investičními skupinami KKCG Karla Komárka a Rockaway Capital Jakuba Havrlanta. Mind2FLO v sobě spojuje expertízu v médiích, obsahu, technologiích a e-commerce. Mezinárodní skupina má ambici konkurovat největším hráčům na poli médií a technologií.