Mediálně-technologická skupina Mind2Flo Jana Galgonka naplňuje své ambiciózní plány a jako první v Česku představuje vlastní Brand Experience studio. V jednom funkčním celku tak klientům nabídne mix brandových, strategických i digitálních kompetencí.
Tým BX studia vede Pavel Flégl, který do jeho čela nastoupil v červenci. Studio aktuálně pracuje mimo jiné na repositioningu značky Allwyn pro globální trh, architektuře brandu krosových elektromotorek MXM nebo na identitě pro celosvětovou iniciativu na podporu zastoupení žen v závodech Formule 1.
Nové BX studio vyplňuje mezeru na českém trhu, na kterém dosud chyběla služba spojující klíčové kompetence potřebné k brandové komunikaci. Koncept studia reaguje na dynamické změny, kterými prochází společnost, trh i samotné značky, a které přinášejí důraz na práci s daty a potřebu digitalizace. „Dobrý příklad je třeba e-commerce. Trh je tak přesaturovaný, že čistý performance marketing dávno nestačí. Značky se proto ptají, jak posílit image, diferenciaci a loajalitu zákazníků, aby zůstaly relevantní. Klasický advertising tohle nevyřeší, ale BX díky mezioborovému přístupu staví značky, které obstojí,“ vysvětluje Jan Galgonek, CEO a zakladatel Mind2Flo.
Do čela BX studia od července nastupuje Pavel Flégl, který je se zakladatelem Mind2Flo Janem Galgonkem propojen již od roku 2014. V té době se tehdy digitální agentura Bistro, kterou Flégl spoluzakládal, majetkově propojila s mediální agenturou Adexpres. Tu v roce 2015 koupila mezinárodní skupina Dentsu, ze které Galgonek i Flégl odešli v roce 2021. Nejvýraznější vliv na Fléglovu kariéru mělo působení v Leo Burnett v Kuala Lumpur, kde si osvojil principy brand experience přístupu a začal je prosazovat i po návratu do Česka.
„Na našem trhu nic podobného reálně neexistovalo. Najdete tu samostatné brandové konzultačky nebo jednotlivce, špičková design studia i digitální agentury, ale troufám si tvrdit, že jsme jediní, kdo tyto kompetence spojuje do jednoho funkčního celku,“ říká Pavel Flégl.
BX studio skupiny Mind2Flo se podílelo mimo jiné na identitě a přípravě komunikace iniciativy s názvem More Than Equal, která byla představena před několika dny během Velké ceny Británie na okruhu v Silverstone. Mezi další aktuální projekty spadá repositioning značky Allwyn z portfolia KKCG, která vstupuje na globální trh. Pro J&T Banku studio připravilo identitu a komunikaci J&T Banka Art Index Pop-up. Výstava je specifická svým konceptem, prezentující díla nejvýraznějších českých umělců současnosti v rozmezí pouhých čtyřech dnů v netradičním prostředí.
Pavel Flégl (39 let):
Za svou kariéru pracoval na projektech pro klienty jako Škoda Auto, MasterCard, Vodafone, Adidas, Heineken a řadě dalších. Na kreativní komunikaci v digitálním prostředí se soustředí od roku 2008, kdy se v Česku začaly formovat první samostatné digitální agentury. Jeho background tvoří grafický a produktový design, storytelling, focus na technologie a mezioborový pohled na sílu brandu. V letech 2012-2014 působil v Malajsii v tamní pobočce Leo Burnett. Jejich krédo “Don’t do Ads. Do Acts” zformovalo Pavlův tvůrčí přístup k síle BX (brand experience).