Jedná se o další krok společnosti na cestě při budování zvukové identity Mastercard. Každá z deseti skladeb obsahuje zvukovou znělku brandu.
Společnost Mastercard na festivalu kreativity Cannes Lions představila své vůbec první hudební album nazvané Priceless. Obsahuje deset skladeb od deseti umělců z celého světa, každá má v sobě zakomponovanou zvukovou znělku Mastercard.
„Akustický projev dodává naší značce výrazně nový rozměr a je zásadní součástí toho, jak lidé společnost Mastercard vnímají a jak ji budou vnímat v budoucnosti. Vytyčili jsme si cíl: vytvořit melodii Mastercard, která bude pro firmu typická, bude ji autenticky vystihovat a zároveň bude použitelná všude na světě a v libovolném hudebním žánru. Nové album Priceless tomu dává další rozměr,“ řekl Michal Čarný, generální ředitel společnosti Mastercard pro Českou republiku a Slovensko.
Album je k dispozici exkluzivně na Spotify, s odstupem se však objeví i na dalších streamovacích platformách.
Mastercard se spojil s platformou producenta Timbalanda nazvanou Beatclub, aby podpořil vycházející talenty prostřednictvím hudby a mentoringu. Nadějní hudební tvůrci spolupracovali s Timbalandem na remixech dvou skladeb vytvořených pro album Mastercard.
„Hudba je univerzální vášeň, která nás všechny inspiruje, spojuje a povznáší,“ uvedl Raja Rajamannar, globální šéf marketingu a komunikace společnosti Mastercard, který byl zároveň předsedou poroty soutěže kreativní efektivity Cannes Lions. „Album nabízí skvělou příležitost navázat kontakt s lidmi takovým způsobem, který je kulturně relevantní, jedinečný a zábavný zároveň,“ dodal.
V rámci spolupráce společnost Mastercard zakoupí a poskytne roční členství na platformě Beatclub stovkám tvůrců ze znevýhodněných komunit. „Poskytování platforem, nástrojů a kontaktů pro tvůrce, kteří se mohou věnovat svým vášním, otevírá dveře nespočtu umělců. Ti tak mají šanci proniknout do průmyslu, který jim častokrát hází klacky pod nohy,“ řekl k tomu Timbaland.