Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Mastercard vydal své první album Priceless, podpořil mladé umělce

Jedná se o další krok společnosti na cestě při budování zvukové identity Mastercard. Každá z deseti skladeb obsahuje zvukovou znělku brandu.

Společnost Mastercard na festivalu kreativity Cannes Lions představila své vůbec první hudební album nazvané Priceless. Obsahuje deset skladeb od deseti umělců z celého světa, každá má v sobě zakomponovanou zvukovou znělku Mastercard.

„Akustický projev dodává naší značce výrazně nový rozměr a je zásadní součástí toho, jak lidé společnost Mastercard vnímají a jak ji budou vnímat v budoucnosti. Vytyčili jsme si cíl: vytvořit melodii Mastercard, která bude pro firmu typická, bude ji autenticky vystihovat a zároveň bude použitelná všude na světě a v libovolném hudebním žánru. Nové album Priceless tomu dává další rozměr,“ řekl Michal Čarný, generální ředitel společnosti Mastercard pro Českou republiku a Slovensko.

Reklama
ČEZ

Album je k dispozici exkluzivně na Spotify, s odstupem se však objeví i na dalších streamovacích platformách.

Mastercard se spojil s platformou producenta Timbalanda nazvanou Beatclub, aby podpořil vycházející talenty prostřednictvím hudby a mentoringu. Nadějní hudební tvůrci spolupracovali s Timbalandem na remixech dvou skladeb vytvořených pro album Mastercard.

„Hudba je univerzální vášeň, která nás všechny inspiruje, spojuje a povznáší,“ uvedl Raja Rajamannar, globální šéf marketingu a komunikace společnosti Mastercard, který byl zároveň předsedou poroty soutěže kreativní efektivity Cannes Lions. „Album nabízí skvělou příležitost navázat kontakt s lidmi takovým způsobem, který je kulturně relevantní, jedinečný a zábavný zároveň,“ dodal.

V rámci spolupráce společnost Mastercard zakoupí a poskytne roční členství na platformě Beatclub stovkám tvůrců ze znevýhodněných komunit. „Poskytování platforem, nástrojů a kontaktů pro tvůrce, kteří se mohou věnovat svým vášním, otevírá dveře nespočtu umělců. Ti tak mají šanci proniknout do průmyslu, který jim častokrát hází klacky pod nohy,“ řekl k tomu Timbaland.

Reklama
Abovalve
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024
Vstupní body do kategorie
LiDay 2024

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)