Čapek působil přes osmnáct let v Red Bullu, vedl značku Mana a GreenGo. Teď přebírá marketing Pilulky po Vojtěchu Janouškovi, který se přesunul do Rumunska.
Marketing skupiny Pilulka, která působí na lékárenském trhu v České republice, na Slovensku a v Rumunsku, od července přebírá Šimon Čapek. Má za úkol rozvinout současnou marketingovou komunikaci, harmonizovat marketing skupiny napříč trhy Evropy, významně rozšířit zákaznickou bázi a v neposlední řadě posilovat vnímání značky Pilulka.
„Šimon spojuje rozsáhlé marketingové zkušenosti, elán dělat věci jinak a to se zkušeností podnikatele. Spojení odbornosti, vášně a podnikavého ducha je klíčový set dovedností každého člena vedení Pilulky a proto jsem velmi rád, že je Šimon novým členem vedení Pilulka týmu,“ uvedl Martin Kasa, spolumajitel skupiny Pilulka.
Šimon Čapek založil v roce 1999 zastoupení společnosti Red Bull v České republice. Postupně postavil a vedl silný marketingový a obchodní tým. Díky unikátní globální strategii se firmě dlouhodobě dařilo dosahovat rostoucích cílů. V roce 2012 přijal pozici regionálního marketingového ředitele odpovědného za 29 trhů v Asii. Dohlížel na strategické směřování firmy a zvýšil povědomí a prémiovou přitažlivost značky na všech důležitých trzích od Turecka po východní Asii. Během pěti let se Asie stala nejrychleji rostoucím regionem v čele s Japonskem.
V roce 2018 angažmá v Red Bullu ukončil, aby získané zkušenosti zúročil znovu v České republice. Společnosti Heaven Labs, která vyrábí funkční stravu Mana, pomáhal proměnit rychle rostoucí startup na procesně rozvinutou a funkční FMCG společnost. Zatím poslední Čapkova mise odstartovala v roce 2019, kdy spustil stoprocentní elektrickou carsharingovou platformu GreenGo.
„Odjakživa jsou pro mě alfou a omegou lidé a týmy, které mám možnost vést, inspirovat se navzájem a společně dosahovat více než každý zvlášť. Zajímám se o komunikaci značek, jaké benefity zákazníkům poskytují, jaké funkce plní, jaké problémy řeší nebo jakou radost přináší. Pohání mě výzvy spojené s prolínáním online a offline světů v inspirativních organizacích a značkách, a to za stálého sledování chování zákazníků, trendů a dynamik trhů v různých zemích a kulturách,“ prohlásil Šimon Čapek.