Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Kapitán Demo „nakupuje“ v Lidlu, zpíval i pro Penny

Líbivé popěvky a říkanky si v řetězcích očividně oblíbili. Tentokrát si zvolil Lidl pro letní satiru Kapitána Dema.

„Lidl, to je přesně to místo, kde si já vždycky nakoupím něco k jídlu. Nezáleží na tom, jestli přijedu, přiletím, nebo přijdu,“ rýmuje Demo.

https://www.youtube.com/watch?v=1sFHTMOpRpM

Video sbírá na sítích poměrně pozitivní ohlasy, mnozí si ale připomínají, že před rokem Demo propůjčil svůj song Zlatíčka konkurenčnímu Penny pro kampaň k projektu Hýbeme se hezky Česky.

Reklama
ČEZ

Lidl poslední dobou ve svých náborových kampaní celkem otevřeně cílí na mladé, tato kampaň s pokračujícím trendem patrně souvisí.

Podle mnohých s ní Demo „vytřel zrak“ Michalu Davidovi. Ten slavil popěvkem „kompot, nesu vám kompot“ 25 let výročí Penny na českém trhu letos únoru.

Reklama
Abovalve
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024
Vstupní body do kategorie
LiDay 2024

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)