Líbivé popěvky a říkanky si v řetězcích očividně oblíbili. Tentokrát si zvolil Lidl pro letní satiru Kapitána Dema.
„Lidl, to je přesně to místo, kde si já vždycky nakoupím něco k jídlu. Nezáleží na tom, jestli přijedu, přiletím, nebo přijdu,“ rýmuje Demo.
https://www.youtube.com/watch?v=1sFHTMOpRpM
Video sbírá na sítích poměrně pozitivní ohlasy, mnozí si ale připomínají, že před rokem Demo propůjčil svůj song Zlatíčka konkurenčnímu Penny pro kampaň k projektu Hýbeme se hezky Česky.
Lidl poslední dobou ve svých náborových kampaní celkem otevřeně cílí na mladé, tato kampaň s pokračujícím trendem patrně souvisí.
Podle mnohých s ní Demo „vytřel zrak“ Michalu Davidovi. Ten slavil popěvkem „kompot, nesu vám kompot“ 25 let výročí Penny na českém trhu letos únoru.