Líbivé popěvky a říkanky si v řetězcích očividně oblíbili. Tentokrát si zvolil Lidl pro letní satiru Kapitána Dema.
„Lidl, to je přesně to místo, kde si já vždycky nakoupím něco k jídlu. Nezáleží na tom, jestli přijedu, přiletím, nebo přijdu,“ rýmuje Demo.
Video sbírá na sítích poměrně pozitivní ohlasy, mnozí si ale připomínají, že před rokem Demo propůjčil svůj song Zlatíčka konkurenčnímu Penny pro kampaň k projektu Hýbeme se hezky Česky.
Lidl poslední dobou ve svých náborových kampaní celkem otevřeně cílí na mladé, tato kampaň s pokračujícím trendem patrně souvisí.
Podle mnohých s ní Demo „vytřel zrak“ Michalu Davidovi. Ten slavil popěvkem „kompot, nesu vám kompot“ 25 let výročí Penny na českém trhu letos únoru.