Kapitán Demo „nakupuje“ v Lidlu, zpíval i pro Penny

Líbivé popěvky a říkanky si v řetězcích očividně oblíbili. Tentokrát si zvolil Lidl pro letní satiru Kapitána Dema.

„Lidl, to je přesně to místo, kde si já vždycky nakoupím něco k jídlu. Nezáleží na tom, jestli přijedu, přiletím, nebo přijdu,“ rýmuje Demo.

https://www.youtube.com/watch?v=1sFHTMOpRpM

Video sbírá na sítích poměrně pozitivní ohlasy, mnozí si ale připomínají, že před rokem Demo propůjčil svůj song Zlatíčka konkurenčnímu Penny pro kampaň k projektu Hýbeme se hezky Česky.

Lidl poslední dobou ve svých náborových kampaní celkem otevřeně cílí na mladé, tato kampaň s pokračujícím trendem patrně souvisí.

Podle mnohých s ní Demo „vytřel zrak“ Michalu Davidovi. Ten slavil popěvkem „kompot, nesu vám kompot“ 25 let výročí Penny na českém trhu letos únoru.

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Cannes Lions 2025
Náborové kampaně
Chatbot

MAM Exkluzivně v časopise

Radim Svoboda
Cannes Lions 2025
Cannes Lions 2025
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
alzaAds_nový web-otvírák - 2025-06-05T135103
tesco_hlavni
Ceska cena za PR - Lemur_nový web otvírák doporučujeme (34)
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
alzaAds_nový web-otvírák - 2025-06-05T135103
tesco_hlavni
Ceska cena za PR - Lemur_nový web otvírák doporučujeme (34)