Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Campari servíruje hostům festivalu koktejl KVIFF 56

Značka aperitivu je poprvé partnerem MFF Karlovy Vary, stejně jako byla partnerem filmového festivalu v Cannes.

Značka Campari navazuje na svou bohatou historii spojenou s filmovými legendami. Stejně jako v Cannes se letos stala poprvé oficiálním partnerem Mezinárodního filmového festivalu v Karlových Varech. Vedle komunikačních možností spojení s festivalem obsadila značka tradiční koktejlový stan vedle sídla festivalu Thermal. Stan se ovšem letos poprvé nejmenuje přímo po partnerské značce, ale bar je součástí nového konceptu KVIFF TV Park.

Ve stylovém Campari Lounge podávají speciální koktejl KVIFF 56 vytvořený pro letošní festival. O správném servírování, historii značky a jejím propojení se světem filmu si hosté mohou popovídat s barmanskou špičkou a ambasadorem značky Milanem Zalešem. Ten je za barem během denní směny.

Reklama
ČEZ

Campari vstoupilo na stříbrné plátno už v průběhu 20. a 30. let minulého století, kdy si Davide Campari najal řadu velkých hvězd filmu, divadel, kabaretů či z řad slavných zpěváků. Postupně vznikly známé reklamní kampaně spojené s uměním. Vztah mezi Campari a kinematografií pokračuje do dnešních dnů a zahrnuje spojení s filmovými osobnostmi jako Federico Fellini nebo Paolo Sorrentino i mladými začínajícími umělci.

Campari přináší nové příběhy vášně, vzrušení, dobrodružství a tajemství, ať už v řadě unikátních krátkých filmů Red Diaries (Červené deníky), nebo v projektu Fellini Forward, propojujícím svět lidí a umělé inteligence.

Značka byla letos poprvé i oficiálním partnerem filmového festivalu v Cannes. Na jeho 75. ročník přinesla nejen svou „red passion“, ale její Campari Lounge byl i ústředním místem setkání umělců, médií i celebrit. I zde se servírovala limitovaná edice koktejlu – „Campari Red Carpet – Cannes edition“.

„Spojení s karlovarským filmovým festivalem je logickým krokem a navázáním na partnerství Campari s významnými filmovými festivaly v Cannes, New Yorku nebo švýcarském Locarnu“   říká Petr Bezdíček, marketingový ředitel společnosti UPB, která značku Campari pro český a slovenský trh zastupuje.

Reklama
Know
Reklama
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
Michaela Suráková, Atmedia
Jan Michálek v podcastu Hype-Cast

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)