Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Brandminton Boty versus Prachy. Kdo z klientů ovládl kreativu lépe?

V druhém díle soutěže Art Directors Clubu poměřují síly týmy z marketingových oddělení Vasky a České spořitelny.

Klára a Markéta z výboru ADC si do svého pořadu Brandminton zvou klienty z marketingu. Nazouvají jim pomyslné kreativní boty a projdou se s nimi od briefu až k vizuálu. A u toho si samozřejmě pinkají nápady sem a tam. Cílem pořadu je přiblížit jim práci kreativců, aby se tyto dva tábory lépe chápaly a vznikaly skvělé reklamy, které baví a fungují.

Ve druhém díle Brandmintonu reklamní kolo neštěstí vylosovalo Jogurt pro křečky a klíčové sdělení Čas na změnu je teď. Díky produkci Separation Films, která pořad natáčí, můžete klientský battle vidět celý na ADC YouTube kanálu:

Reklama
Know

Své kreativní závity roztočil tým z České spořitelny zastoupený Kateřinou Martínkovou (engagement expert top affluent squad) a Šárkou Trčkovou (brand executive). Proti nim nastoupil tým z Vasky, a to Marek Dobrý (chief marketing officer) a Dominik Kučera (brand / campaign manager).

K ruce jim pak byl ilustrátor Karel Cettl, který jejich křečkům vdechl život. A jak sám původně vystudovaný paleontolog přiznal, zvířátka jsou jeho oblíbeným motivem. „Musím vyzdvihnout, že si klienti s takovým zadáním poradili velmi dobře. Obecně je ale důležité mít jasnou vizuální představu konceptu. Reference stylu, barev i jednotlivých elementů pomáhají nejen ilustrátorovi ale i zadavateli v upřesnění jejich představy. Pro ilustrátora je důležité vědět, jak mají věci vypadat a působit. Čím přesnější zadání, tím lépe pro všechny,“ uvedl Cettl.

O tom, kdo zvítězil v kreativním klání rozhodujete vy pomocí hlasování na Facebooku ADC.

Marek Dobrý z týmu značky Vasky hodnotí ztvárnění jejích nápadu kladně, jen pozadí by si představoval trochu světlejší. „Na první pohled je vidět, který vizuál tvořily ženy a který muži. Je vytvořený dle našich představ, ačkoli lehce bychom ubraly s růžovou barvou. Jinak je náš vizuál krásně pozitivní a cítíme z něj, že cílíme na rodiče a děti nakupující jídlo pro křečky, což jsme přesně chtěly,“ reagovaly na ztvárnění svého nápadu Kateřina Martínková a Šárka Trčková z České spořitelny.

Protože se každý kreativec může při vymýšlení zaseknout jako ten nebohý křeček v kolečku, moderátorky sdílí praktické tipy, jak z takové situace ven. Markéta Kolodžejová z agentury Proboston říká: „Každý se při vymýšlení občas zasekne ve slepé uličce. Proto je super znát pár kreativních berliček a principů, které umí zacyklený mozek posunout k další myšlence.“ Její kolegyně Klára Javůrková z WMC Grey dodává: „Přesně. Proto jsme tentokrát radili se podívat na efekt before&after daného produktu a jak by to šlo vtipně vizualizovat.“

Do unikátního kreativního workshopu Brandminton jsou srdečně zvaní všichni kolegové z marketingu, kteří by chtěli nahlédnout pod pokličku kreativy. A tak se s námi podílet na naší misi o propojování našich oborů.

Brandminton vzniká ve spolupráci se Separation Films a Biofilm rental. O ilustrace se stará DRAWetc a o kostýmy a styling moderátorek zase 3some. Exkluzivním mediálním partnerem je Marketing & Media.

Ilustrátor Karel Cettl je vystudovaný paleontolog. Ve studiu DRAWetc. působí od roku 2014. Působil aktivně sedm let jako „storyboardista“. V jeho profesním okruhu je vědecká ilustrace, komiks, concept art, character design, storyboardy a art direction.

Reklama
ČEZ
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024
Vstupní body do kategorie
LiDay 2024

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)