Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

AdMonitoring: výdaje do displej reklamy meziročně posílily o čtvrtinu

Červnové výsledky projektu AdMonitoring ukazují celkový meziroční růst displej reklamy. Objem direct reklamy dosáhl v červnu 691 milionů koruna objem programatické displej reklamy 988 milionů korun.

Internetová populace ČR starší deseti let dosáhla podle aktuálních výsledků projektu NetMonitor a AdMonitoring, které připravuje Sdružení pro internetový rozvoj (SPIR), v červnu 8,13 milionů osob. Už sedm milionů uživatelů se k internetu připojilo z mobilního zařízení (z telefonu nebo tabletu), přičemž výhradně na mobilních zařízeních surfuje milion osob. 

V projektu NetMonitor bylo v červnu zapojeno 411 měřených serverů, na kterých uživatelé z ČR a zahraničí zhlédli celkem 6,2 miliardy stránek. Dominoval Seznam.cz s 3,58 miliardami shlédnutí, z čehož 66 procent připadá na seznam.cz, devět procent na novinky.cz, pět procent na super.cz a čtyři procenta na seznamzpravy.cz.

Reklama
Know

Druhá skončila s velkým odstupem a 651 miliony shlédnutí mediální skupina Mafra a třetí vydavatelství Economia s 323 miliony. Podobně dominoval seznam.cz také v oblasti přehrávání videa, kde měl více než pětinásobný náskok před streamy na idnes.cz a třetí z hlediska počtu přehrání skončil blesk.cz, který těsně předstihl prima.cz.

Červnové výsledky projektu AdMonitoring ukazují celkový meziroční růst displej reklamy. Objem direct reklamy byl v červnu 691 milionů korun (meziročně o procento lepší) a objem programatické displej reklamy byl 988 milionů korun (meziročně + 49 %). Dohromady v displej reklamě šlo za červen o 1,68 miliardy korun v ceníkových cenách, což bylo o 24,5 procenta více než před rokem.

Z pohledu celkových reklamních výkonů v červnu vévodil Seznam s 852 miliony korun, před Mafrou s 383 miliony a Czech News Center se 111 miliony korun.

Reklama
Abovalve
Reklama
MMcite
Reklama
MMCITE
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024
Vstupní body do kategorie
LiDay 2024

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)