Červnové výsledky projektu AdMonitoring ukazují celkový meziroční růst displej reklamy. Objem direct reklamy dosáhl v červnu 691 milionů koruna objem programatické displej reklamy 988 milionů korun.
Internetová populace ČR starší deseti let dosáhla podle aktuálních výsledků projektu NetMonitor a AdMonitoring, které připravuje Sdružení pro internetový rozvoj (SPIR), v červnu 8,13 milionů osob. Už sedm milionů uživatelů se k internetu připojilo z mobilního zařízení (z telefonu nebo tabletu), přičemž výhradně na mobilních zařízeních surfuje milion osob.
V projektu NetMonitor bylo v červnu zapojeno 411 měřených serverů, na kterých uživatelé z ČR a zahraničí zhlédli celkem 6,2 miliardy stránek. Dominoval Seznam.cz s 3,58 miliardami shlédnutí, z čehož 66 procent připadá na seznam.cz, devět procent na novinky.cz, pět procent na super.cz a čtyři procenta na seznamzpravy.cz.
Druhá skončila s velkým odstupem a 651 miliony shlédnutí mediální skupina Mafra a třetí vydavatelství Economia s 323 miliony. Podobně dominoval seznam.cz také v oblasti přehrávání videa, kde měl více než pětinásobný náskok před streamy na idnes.cz a třetí z hlediska počtu přehrání skončil blesk.cz, který těsně předstihl prima.cz.
Červnové výsledky projektu AdMonitoring ukazují celkový meziroční růst displej reklamy. Objem direct reklamy byl v červnu 691 milionů korun (meziročně o procento lepší) a objem programatické displej reklamy byl 988 milionů korun (meziročně + 49 %). Dohromady v displej reklamě šlo za červen o 1,68 miliardy korun v ceníkových cenách, což bylo o 24,5 procenta více než před rokem.
Z pohledu celkových reklamních výkonů v červnu vévodil Seznam s 852 miliony korun, před Mafrou s 383 miliony a Czech News Center se 111 miliony korun.